Contact Stilfeminin  Contact Blog Stilfeminin  Blog Facebook - Stilfeminin  Facebook Rss Stilfeminin.ro Rss
Stiri Mondene
Concursuri bucharest fashion week 2009
 - stilfemininjoburi

Parola uitata? Creare cont
Bucharest Fashion Week 2011
Diete & fitness
Calendarul fertilitatii
 magazine online
Cabinete ginecologice
Saloane cosmetica
Search
Cautare dupa:

dieta mediteraneana


Un total de 10 rezultate gasite. Cautarea dupa dieta mediteraneana cu

Rezultate 1 - 10 din 10
...diteraneana este ajutorul cel mai bun in lupta impotriva ridurilor si a imbatranirii inainte de vreme a organismului. Dieta mediteraneana este o cura de slabire eficienta, o dieta sanatoasa si usor d...
Vineri, 19 August 2011

... carui concluzii au fost publicate in revista medicala Thorax, informeaza AFP. In schimb, un regim alimentar bazat pe dieta mediteraneana, bogata in peste, fructe si legume, pare sa previna declansar...
Joi, 03 Iunie 2010

...rdonatorul studiului. Rezultatul acestor cercetari, efectuate pe pacienti care au urmat cure de slabire inspirate din dieta mediteraneana, saraca in grasimi animale, a fost publicat in cel mai recent...
Marti, 02 Martie 2010

Persoanele care adopta o dieta mediteraneana, bogata in legume, fructe, nuci, seminte si peste, sunt mai putin predispuse sa dezvolte un cancer stomacal, potrivit rezultatelor unui studiu de amploare
Luni, 18 Ianuarie 2010

Persoanele care adopta o dieta mediteraneana, bogata in legume, fructe, nuci, seminte si peste, sunt mai putin predispuse depresiei, potrivit cercetatorilor spanioli, care nu au descifrat deocamdata c
Miercuri, 07 Octombrie 2009

Dieta mediteraneana, bogata in peste, ulei de masline si legume, poate preveni agravarea problemelor legate de memorie si aparitia maladiei Alzheimer, potrivit unui studiu recent citat de telegraph.co
Joi, 12 Februarie 2009

7. Strugurii rosii sunt benefici impotriva hipertensiunii
(sanatate/cum sa ne hranim sanatos?)
...ui studiu publicat, miercuri, in ziarul Nutrition, preluat de dailymail.co.uk. Daca vinul rosu face parte din celebra dieta mediteraneana, bucatile de struguri care raman dupa prepararea bauturii al...
Vineri, 22 August 2008

Dieta mediteraneana tinuta de mamele insarcinate ajuta la protejarea organismului impotriva alergiilor care pot aparea la nou-nascut, dupa cum arata un nou studiu. Dieta traditionala mediteraneana co
Vineri, 04 Iulie 2008

Dieta mediteraneana, bogata in fructe, legume, fibre si grasimi sanatoase, poate oferi protectie impotriva diabetului de tipul II, potrivit unui studiu realizat de cercetatorii britanici, publicat in
Sambata, 31 Mai 2008

Copiii femeilor care adopta o dieta mediteraneana, bogata in legume si fructe, in timpul sarciniic prezinta mai putine probabilitati de a dezvolta astm si alergii ulterior, potrivit unui studiu rea
Miercuri, 16 Ianuarie 2008

‹‹ Start ‹ Inapoi 1 Inainte › Sfarsit ››

  • Gusta umorul britanic la Grand Cinema Digiplex!
  • Adele, marea Castigatoare de la Billboard Music Awards 2012
  • Tinuta Zilei, cu Taylor Swift
  • 5 Copii de Vedete cu Stil
  • Pe 2 iunie, „Dumbrava minunata” se joaca la Grand Cinema Digiplex
  • Capodopere in Machiaj de la Tim Burton
  • Erdem prezinta Colectia Resort 2013
Scrie mai jos ceea ce doresti sa o intrebi pe doamna psiholog






Brumi Har
Virtual hair style studio
 
 
Add to Google
RSS 2.0   ATOM 0.3
 
© Inform Media.
Toate drepturile asupra site-ului stilfeminin.ro apartin Inform Media. Reproducerea integrala sau partiala a textelor sau a fotografiilor din oricare pagina a site-ului stilfeminin.ro va fi posibila numai cu acordul scris al Inform Media.
Termeni si conditii
***