Contact Stilfeminin  Contact Blog Stilfeminin  Blog Facebook - Stilfeminin  Facebook Rss Stilfeminin.ro | Sanatate Rss
Stiri Mondene
Concursuri bucharest fashion week 2009
 - stilfemininjoburi

Parola uitata? Creare cont
Bucharest Fashion Week 2011

Vitamina B6 poate reduce cu 50% riscul de cancer la plamani

Joi, 17 Iunie 2010
Vitamina B6 poate reduce cu 50% riscul de cancer la plamani
Foto: Hepta
O concentratie peste medie de vitamina B6 si de metionina, un aminoacid din structura proteinelor, reduce cu cel putin 50% riscul de aparitie a cancerului pulmonar, potrivit unui studiu efectuat in Europa si publicat in Statele Unite ale Americii, informeaza AFP.

Analizele sangvine efectuate pe un esantion de 400.000 de voluntari provenind din zece tari europene au relevat faptul ca pacientii cu concentratii mai ridicate de vitamina B6 si de metionina in sange prezinta riscuri mai mici de a se imbolnavi de cancer pulmonar, indiferent daca sunt fumatori, nefumatori sau fosti fumatori, se afirma in acest studiu publicat in Journal of the American Medical Association (JAMA).

"Daca esantioanele sangvine ale voluntarilor contineau si o concentratie peste medie de acid folic, pe langa vitamina B6 si metionina, riscul de cancer pulmonar era diminuat cu 66%", au adaugat autorii studiului.

Totusi, rezultatele acestui studiu nu trebuie sa-i faca pe oameni sa uite ca este important sa se diminueze numarul celor care fumeaza, acest viciu fiind factor primordial pentru cresterea incidentei cancerului pulmonar pe plan mondial. Cancerul pulmonar este cel mai frecvent tip de cancer si face cele mai multe victime in lume, informeaza Mediafax .

Cercetatorii au precizat faptul ca un procent destul de mare dintre pacienti sunt fosti fumatori, dar un procent mai mic este reprezentat de persoane care nu au fumat niciodata, mai ales femei din anumite regiuni din Asia.

Potrivit studiilor anterioare, carentele de vitamina B sunt asociate cu un risc crescut de vatamare a lantului de ADN si cu declansarea unor mutatii genetice.





Te-ar putea interesa:
  • Consumul de cafea reduce riscul de cancer de col uterin Consumul de cafea reduce riscul de cancer de col uterin

    Femeile care beau cafea prezinta mai putine riscuri de a dezvolta cancer de col uterin, potrivit unui studiu nipon dat publicitatii luni, informeaza MEDIAFAX.  

  • Broccoli poate reduce riscul de maladii cardiaceBroccoli poate reduce riscul de maladii cardiace

    Consumul regulat de broccoli fiert in aburi poate reduce riscul de boli cardiace, ajutand organismul sa lupte impotriva distrugerilor celulare, potrivit unui studiu realizat de cercetatorii americani, publicat in Journal of Agricultural and Food Chemistry, preluat de telegraph.co.uk.

  •  Vitamina C reduce eficacitatea tratamentelor anticancer Vitamina C reduce eficacitatea tratamentelor anticancer

    Suplimentele cu vitamina C pot reduce considerabil eficacitatea tratamentelor anticancer, conform unui studiu realizat de cercetatorii americani, conform MEDIAFAX .

  • Deficitul de vitamina D creste riscul de mortalitateDeficitul de vitamina D creste riscul de mortalitate

    Nivelurile insuficiente de vitamina D sunt asociate cu riscuri mai mari de mortalitate, mai ales in randul persoanelor care sufera de maladii cardiovasculare, potrivit unui studiu publicat in Archives of Internal Medicine si preluat de AFP. La studiu, care a inceput in 1997, au participat 3.258 de pacienti cu varsta medie de 62 de ani. 

  • Vitamina C recomandata in cancerVitamina C recomandata in cancer

    Injectiile cu doze mari de vitamina C ar putea reduce marimea si incetini evolutia tumorilor canceroase cu cel putin 50%, potrivit unui studiu realizat pe cobai in Statele Unite, publicat in Proceedings of the National Academy of Sciences, transmite AFP. 

Mesaje (0) »
Scrie mesaj
busy
 
< Precedent   Urmator >
  • Adele, marea Castigatoare de la Billboard Music Awards 2012
  • Tinuta Zilei, cu Taylor Swift
  • 5 Copii de Vedete cu Stil
  • Pe 2 iunie, „Dumbrava minunata” se joaca la Grand Cinema Digiplex
  • Capodopere in Machiaj de la Tim Burton
  • Erdem prezinta Colectia Resort 2013
  • Hot Trend: Fusta Evazata
Scrie mai jos ceea ce doresti sa o intrebi pe doamna psiholog






Brumi Har
Virtual hair style studio
 
 
Add to Google
RSS 2.0   ATOM 0.3
 
© Inform Media.
Toate drepturile asupra site-ului stilfeminin.ro apartin Inform Media. Reproducerea integrala sau partiala a textelor sau a fotografiilor din oricare pagina a site-ului stilfeminin.ro va fi posibila numai cu acordul scris al Inform Media.
Termeni si conditii
***