Contact Stilfeminin  Contact Blog Stilfeminin  Blog Facebook - Stilfeminin  Facebook Rss Stilfeminin.ro | Sanatate Rss
Stiri Mondene
Concursuri bucharest fashion week 2009
 - stilfemininjoburi

Parola uitata? Creare cont
Bucharest Fashion Week 2011

Unii aditivi alimentari favorizeaza aparitia cancerului

Luni, 29 Decembrie 2008
Unii aditivi alimentari favorizeaza aparitia canceruluiAditivii alimentari fosfatati, utilizati frecvent in prepararea industriala a alimentelor, accelereaza cresterea tumorilor canceroase in plamanii soarecilor, potrivit unui studiu publicat, luni, in American Journal of Respiratory and Critical Care Medicine, informeaza AFP, conform MEDIAFAX.

Acest studiu afirma ca aditivii fosfatati, care sporesc capacitatea de retinere a apei si imbunatatesc textura diverselor alimente, favorizeaza totodata si dezvoltarea cancerului pulmonar la pacientii care prezinta o anumita predispozitie pentru aceasta maladie.
   
Desi cercetatorii nu stiu deocamdata care este impactul real al fosfatatilor asupra dezvoltarii cancerului la oameni, autorii studiului preconizeaza limitarea consumului acestui aditiv alimentar. "Credem ca o mai buna regularizare a nivelului fosfatatilor anorganici in regimul alimentart (al oamenilor) ar putea fi cruciala, atat ca o metoda de tratare cat si de prevenire a cancerului pulmonar", a declarat Myong-Haing Cho de la Universitatea Nationala din Seul (Coreea de Sud), principalul autor al studiului.
   
Echipa de cercetatori a injectat celule canceroase in plamanii soarecilor, impartiti in prealabil in doua grupuri, iar numarul tumorilor s-a dovedit in final a fi mult mai mare in cadrul grupului care a primit un regim alimentar bogat in fosfatati.
   
Unii aditivi alimentari favorizeaza aparitia canceruluiFosfatatii sunt nutrimente care joaca un rol primordial in metabolismul celular si in mecanismele care asigura transferul energetic la nivelul celulelor, dar ei pot sa activeze in acelasi timp anumite semnale genetice, care stimuleaza dezvoltarea celulelor canceroase pulmonare, potrivit acestui studiu.
   
Aditivii fosfatati au fost utilizati tot mai mult in ultimii ani in alimentatia publica si se gasesc in carne, branzeturi, bauturi si in multe alte preparate si semipreparate obtinute pe cale industriala.



Te-ar putea interesa:
  • Cofeina nu favorizeaza aparitia cancerului mamarCofeina nu favorizeaza aparitia cancerului mamar

    Cofeina nu favorizeaza aparitia cancerului mamar, desi unele dintre femeile cu tumori mamare benigne sunt expuse unui risc mai mare de a dezvolta boala, conform unui studiu recent, efectuat pe aproape 40.000 de femei, care a fost publicat in Archives of Internal Medicine, relateaza Reuters, preluat de MEDIAFAX.

  • Ceaiul fierbinte favorizeaza aparitia cancerului esofagianCeaiul fierbinte favorizeaza aparitia cancerului esofagian

    Ceaiul fierbinte poate sa contribuie la aparitia cancerului esofagian, potrivit unui studiu realizat intr-o regiune din nordul Iranului, unde se bea mult ceai negru, iar rata imbolnavirilor cu diverse forme de cancer la esofag este una din cele mai ridicate din lume, informeaza AFP si MEDIAFAX.

  • Antibioticele pot provoca aparitia canceruluiAntibioticele pot provoca aparitia cancerului

    Utilizarea repetata a medicamentelor antibiotice este asociata cu un risc crescut de cancer, potrivit unui studiu realizat de Institutul National pentru Sanatate Publica din Finlanda, preluat de YLE News.

  • Infectiile banale pot duce la aparitia canceruluiInfectiile banale pot duce la aparitia cancerului

    Infectiile banale pot provoca dezvoltarea leucemiei la copii, din cauza unei molecule produse de organism ca raspuns la infectii banale, care poate stimula cresterea celulelor canceroase, potrivit unui studiu realizat de Institutul de Cercetare Oncologica din Marea Britanie, informeaza BBC News.

  • Calmantele reduc aparitia cancerului mamarCalmantele previn aparitia cancerului mamar

    Medicamentele calmante comune, de tipul aspirinei si ibuprofenului, pot reduce riscul aparitiei cancerului la san, potrivit unui studiu realizat de cercetatorii canadieni, publicat in Journal of the National Cancer Institute (SUA) si preluat de MEDIAFAX .

Mesaje (0) »
Scrie mesaj
busy
 
< Precedent   Urmator >
  • Adele, marea Castigatoare de la Billboard Music Awards 2012
  • Tinuta Zilei, cu Taylor Swift
  • 5 Copii de Vedete cu Stil
  • Pe 2 iunie, „Dumbrava minunata” se joaca la Grand Cinema Digiplex
  • Capodopere in Machiaj de la Tim Burton
  • Erdem prezinta Colectia Resort 2013
  • Hot Trend: Fusta Evazata
Scrie mai jos ceea ce doresti sa o intrebi pe doamna psiholog






Brumi Har
Virtual hair style studio
 
 
Add to Google
RSS 2.0   ATOM 0.3
 
© Inform Media.
Toate drepturile asupra site-ului stilfeminin.ro apartin Inform Media. Reproducerea integrala sau partiala a textelor sau a fotografiilor din oricare pagina a site-ului stilfeminin.ro va fi posibila numai cu acordul scris al Inform Media.
Termeni si conditii
***