Contact Stilfeminin  Contact Blog Stilfeminin  Blog Facebook - Stilfeminin  Facebook Rss Stilfeminin.ro | Sanatate Rss
Stiri Mondene
Concursuri bucharest fashion week 2009
 - stilfemininjoburi

Parola uitata? Creare cont
Bucharest Fashion Week 2011

Strugurii rosii sunt benefici impotriva hipertensiunii

Vineri, 22 August 2008
Strugurii rosii sunt benefici impotriva hipertensiuniiCercetatorii au descoperit ca strugurii rosii sunt benefici pentru scaderea riscurilor de producere a accidentelor vasculare, potrivit unui studiu publicat, miercuri, in ziarul Nutrition, preluat de dailymail.co.uk.

Daca vinul rosu face parte din celebra dieta mediteraneana, bucatile de struguri care raman dupa prepararea bauturii alcoolice sunt si ele benefice, potrivit cercetatorilor.
   
Specialistii au preparat un cocteil din componentele cele mai bogate in fibre ale strugurilor, precum pielita boabelor si semintele, considerate a fi nefolositoare, in podgorii.

Testele realizate pe 34 de voluntari nefumatori, au demonstrat ca extractul este foarte bogat in fibre si antioxidanti, care reduc riscurile de instalare a bolilor cardiovasculare - unele dintre cele mai frecvente maladii la nivel global.
   
Cele mai multe alimente care protejeaza inima, precum extractele de psyllium sau ovazul, sunt bogate fie in fibre, fie in antioxidanti. Testele realizate de cercetatorii de la Universitatea din Madrid, autorii studiului, au fost realizate pe un amestec de pielite si samburi de strugure, bogat in fibre si antioxidanti, ambele cu efect de protectie asupra inimii.
   
Participantii la studiu, care a durat 16 saptamani, au introdus acest cocteil in dieta zilnica, iar efectele au fost vizibile in testele menite sa determine riscul aparitiei maladiilor cardiovasculare. Astfel, s-a remarcat la voluntari o reducere presiunii sangelui cu aproximativ 5% si a colesterolului, cu pana la 14%, potrivit cercetatorilor.
   
Dieta mediteraneana, care include vin rosu, ulei de masline si rosii, este considerata a fi mult mai sanatoasa decat cele bazate pe consumul de carne. Studiul a demonstrat ca extractul din struguri ar putea face ca o astfel de dieta sa aiba efecte cu 50% mai mari in reducerea riscului de infarct. Extractul ar putea fi benefic si pentru persoanele care sufera de hipertensiune si de un nivel mare al colesterolului, au mai spus cercetatorii.
   
Bolile cardiovasculare reprezinta cea mai frecventa cauza a mortalitatii in Occident, 50% dintre decese fiind provocate de aceste maladii.


sursa: mediafax


Te-ar putea interesa:
  • Un medicament impotriva hipertensiunii lupta _i împotriva sclerozei în plciUn medicament impotriva hipertensiunii lupta si impotriva sclerozei in placi

    Un medicament folosit in tratarea hipertensiunii arteriale este eficient si in tratarea sclerozei in placi, putand sa impiedice sau chiar sa inverseze efectele maladiei, caracterizata prin paralizia muschilor, potrivit unui studiu american publicat in Proceedings of the National Academy of Science.

  • Nanorobotii sunt utilizati în terapia împotriva canceruluiNanorobotii sunt utilizati in terapia impotriva cancerului

    Cercetatorii americani au creat o serie de nanoroboti capabili sa se deplaseze in organism prin intermediul fluxului sangvin pana la tumorile pacientilor, unde elibereaza o substanta care blocheaza genele ce declanseaza cancerul, informeaza Reuters.

  • Strugurii scad tensiunea arterialaStrugurii scad tensiunea arteriala

    Consumul de struguri contribuie la scaderea tensiunii arteriale si la imbunatatirea functiilor cardiace, potrivit unui studiu publicat miercuri, in Journal of Gerontology: Biological Sciences, informeaza Reuters, citata de MEDIAFAX.

  • Strugurii din supermarketuri contin multe pesticideStrugurii din supermarketuri contin multe pesticide

    O analiza a strugurilor de masa cumparati de la 18 mari lanturi de magazine alimentare din Europa a condus la descoperirea unor pesticide ilegale, neautorizate si nesigure, a anuntat luni, organizatia de mediu Pesticide Action Network (PAN) Europe.

  • Cercetatorii au creat rosii anticancerCercetatorii au creat rosii anticancer

    Cercetatorii britanici au creat o varietate de tomate violete, modificate genetic, ce contin anumite substante, de obicei intalnite in mure si coacaze, utile in prevenirea cancerului, potrivit unui studiu publicat in Nature Biotechnology, relateaza MEDIAFAX .

Mesaje (0) »
Scrie mesaj
busy
 
< Precedent   Urmator >
  • Adele, marea Castigatoare de la Billboard Music Awards 2012
  • Tinuta Zilei, cu Taylor Swift
  • 5 Copii de Vedete cu Stil
  • Pe 2 iunie, „Dumbrava minunata” se joaca la Grand Cinema Digiplex
  • Capodopere in Machiaj de la Tim Burton
  • Erdem prezinta Colectia Resort 2013
  • Hot Trend: Fusta Evazata
Scrie mai jos ceea ce doresti sa o intrebi pe doamna psiholog






Brumi Har
Virtual hair style studio
 
 
Add to Google
RSS 2.0   ATOM 0.3
 
© Inform Media.
Toate drepturile asupra site-ului stilfeminin.ro apartin Inform Media. Reproducerea integrala sau partiala a textelor sau a fotografiilor din oricare pagina a site-ului stilfeminin.ro va fi posibila numai cu acordul scris al Inform Media.
Termeni si conditii
***