Contact Stilfeminin  Contact Blog Stilfeminin  Blog Facebook - Stilfeminin  Facebook Rss Stilfeminin.ro | Sanatate Rss
Stiri Mondene
Concursuri bucharest fashion week 2009
 - stilfemininjoburi

Parola uitata? Creare cont
Bucharest Fashion Week 2011

O viata nesanatoasa dubleaza accidentele cerebrale

Luni, 23 Februarie 2009
O viac nesntoasa dubleaz accidentele cerebraleFumatul, consumul excesiv de alcool, sedentarismul si o dieta saraca in legume si fructe dubleaza riscul de producere a accidentelor cerebrale, potrivit unui studiu publicat in British Medical Journal, informeaza bbc.co.uk.

Un numar foarte mic din cei 20.000 de adulti care au participat la acest studiu aveau un stil de viata suficient de sanatos pentru a se proteja impotriva riscului de accident cerebral, au mentionat cercetatorii britanici.
    
Studiile anterioare au reliefat deja ca anumite elemente ale stilului de viata, precum dependenta de tutun si dieta, sunt asociate cu riscul de producere a infarctelor si atacurilor cerebrale, dar impactul avut de combinatia tuturor factorilor de risc asupra persoanelor aparent sanatoase a fost mai putin clar.
    
In acest studiu, realizat de University of East Anglia, cercetatorii au acordat cate un punct fiecarui element de "comportament sanatos" raportat de participantii la studiu, cu varste cuprinse intre 40 si 79 de ani, informeaza Mediafax .  
    
Un punct a fost acordat persoanelor nefumatoare, un punct celor care consuma maxim 14 unitati de alcool pe saptamana, un punct celor care consuma cinci portii de fructe si legume pe zi si un punct celor care duc o viata activa din punct de vedere fizic.
    
Scorul maxim de patru puncte a fost obtinut de un procent semnificativ mai mare de femei decat de barbati.
    
Studiul a relevat faptul ca persoanele care au obtinut zero puncte sunt de 2,3 ori mai expuse riscului de a suferi un atac cerebral in urmatorii 11 ani, fata de persoanele care au realizat punctajul maxim.
    
Dintre participantii la studiu, 259 nu au obtinut niciun punct, 15 dintre acestia suferind cel putin un atac cerebral - o rata de 5,8%.
    
Scorul cu cea mai mare frecventa a fost cel de trei puncte, realizat de 7.822 de voluntari, din care un numar de 186 (2,4%) au suferit atacuri cerebrale.
    
Aproximativ 5.000 de pacienti au obtinut scorul maxim, de patru puncte, care a fost asociat cu un risc de producere a atacurilor cerebrale de doar 1,7%.

Cercetatorii considera ca aceste rezultate ofera argumente solide in sprijinul teoriei conform careia micile diferente inregistrate in stilul de viata al unei persoane influenteaza in mod direct riscurile de producere a atacurilor cerebrale.





Te-ar putea interesa:
  • Excesul de greutate dubleaza riscul de deces din cauza cancerului la prostataExcesul de greutate dubleaza riscul de deces din cauza cancerului la prostata

    Excesul de greutate dubleaza riscul de deces din cauza cancerului la prostata, potrivit rezultatelor unui studiu realizat in Statele Unite si publicat in revista medicala Cancer, informeaza Reuters. La studiu au participat 788 de pacienti cu cancer la prostata in stadiu avansat, care au oferit date despre indicele de masa corporala (IMC), calculat prin impartirea greutatii (in kilograme) la patratul inaltimii (in metri). 

  •  Fumatul dubleaza riscul aparitiei accidentelor vasculare in cazul femeilor tinere Fumatul dubleaza riscul aparitiei accidentelor vasculare in cazul femeilor tinere

    In comparatie cu femeile nefumatoare, tinerele fumatoare prezinta de doua ori mai mult riscuri de accidente vasculare, probabilitatea fiind de noua ori mai mare in cazul celor care consuma zilnic minim doua pachete de tigari, conform MEDIAFAX .

  • Migrenele favorizeaza atacurile cerebraleMigrenele favorizeaza atacurile cerebrale

    Femeile care au migrene cel putin o data pe saptamana prezinta de trei ori mai multe riscuri de a suferi un accident cerebral si/ sau cardiac fata de cele care nu au acest sindrom neurologic, potrivit unui studiu american, preluat de thisislondon.co.uk.

  • Ginkgo biloba provoaca accidente cerebraleGinkgo biloba provoaca accidente cerebrale

    Suplimentul naturist ginkgo biloba, luat de multe persoane in varsta pentru a-si proteja memoria, poate provoca accidente cerebrale usoare, potrivit unui studiu realizat de cercetatorii americani, publicat in Neurology si preluat de dailymail.co.uk. 

  • Medicamentele antipsihotice pot duce la accidente cerebraleMedicamentele antipsihotice pot duce la accidente cerebrale

    Medicamentele administrate pentru tratarea psihozelor, precum schizofrenia, pot provoca cresterea riscului de accident vascular cerebral, probabilitatea de a cadea victima unei asemenea tulburari fiind si mai mare in cazul persoanelor atinse de dementa, potrivit unui studiu publicat, vineri, de AFP si preluat de MEDIAFAX .

Mesaje (0) »
Scrie mesaj
busy
 
< Precedent   Urmator >
  • Adele, marea Castigatoare de la Billboard Music Awards 2012
  • Tinuta Zilei, cu Taylor Swift
  • 5 Copii de Vedete cu Stil
  • Pe 2 iunie, „Dumbrava minunata” se joaca la Grand Cinema Digiplex
  • Capodopere in Machiaj de la Tim Burton
  • Erdem prezinta Colectia Resort 2013
  • Hot Trend: Fusta Evazata
Scrie mai jos ceea ce doresti sa o intrebi pe doamna psiholog






Brumi Har
Virtual hair style studio
 
 
Add to Google
RSS 2.0   ATOM 0.3
 
© Inform Media.
Toate drepturile asupra site-ului stilfeminin.ro apartin Inform Media. Reproducerea integrala sau partiala a textelor sau a fotografiilor din oricare pagina a site-ului stilfeminin.ro va fi posibila numai cu acordul scris al Inform Media.
Termeni si conditii
***