Contact Stilfeminin  Contact Blog Stilfeminin  Blog Facebook - Stilfeminin  Facebook Rss Stilfeminin.ro | Sanatate Rss
Stiri Mondene
Concursuri bucharest fashion week 2009
 - stilfemininjoburi

Parola uitata? Creare cont
Bucharest Fashion Week 2011

Legumele previn prostatita

Luni, 25 Februarie 2008

Legumele previn prostatita Barbatii care doresc sa evite inflamarea dureroasa a prostatei trebuie sa renunte la consumul de grasimi si carne rosie in favoarea mai multor legume, acompaniate de cateva pahare de alcool, potrivit unui studiu publicat de American Journal of Epidemiology si preluat de Reuters.

Raportul publicat de echipa de cercetatori coordonata de Alan R. Kristal, de la Centrul de cercetari oncologice Fred Hutchinson, din Seattle, arata ca mai mult de jumatate din barbatii cu varsta medie de 50 de ani si 80% din pacientii cu varsta de medie de 70 de ani sufera de prostatita, o afectiune ce provoaca urinari dureroase.

Studiul, care a urmarit daca schimbarile de dieta pot preveni aparitia prostatitei, a fost realizat pe perioada a sapte ani, avand ca subiecti 4.770 de barbati sanatosi, dintre care 876 au dezvoltat afectiunea in acest interval de timp. Astfel, cercetatorii au descoperit ca barbatii care au consumat zilnic alcool prezentau un risc cu 33% mai mic de a dezvolta prostatita decat cei care nu obisnuiau sa bea.

De asemenea, subiectii care au servit, pe parcursul unei zile, patru mese pe baza de legume au prezentat cu 32% riscuri mai mici de a se imbolnavi, fata de barbatii care consumau mai putine alimente de acest tip. Totodata, carnea rosie poate accentua riscul aparitiei prostatitei, dar numai in cazul barbatilor care o consuma zilnic. Acestia prezinta un risc de imbolnavire cu 31% mai mare fata de barbatii care se bazeaza in alimentatie pe proteine.

"Sursa de proteine nu inseamna sa consumi carne slaba, ci sa incerci sa gasesti proteine slabe, care se gasesc in forme foarte diverse", a precizat profesorul Kristal, sugerand alunele si legumele ca posibile surse proteice. Cercetatorii americani au mai descoperit ca suplimentele cu antioxidanti nu au nici un efect in prevenirea bolii.

"Suplimentele nutritive nu conteaza in nici un fel. Este vorba de tipul de dieta, si nu de consumul de suplimente nutritive", a adaugat Alan R. Kristal. De asemenea, studiul a mai evidentiat faptul ca dieta bazata pe legume si alcool poate preveni obezitatea si problemele cardiace.


sursa: www.mediafax.ro


Te-ar putea interesa:
  • Calmantele reduc aparitia cancerului mamarCalmantele previn aparitia cancerului mamar

    Medicamentele calmante comune, de tipul aspirinei si ibuprofenului, pot reduce riscul aparitiei cancerului la san, potrivit unui studiu realizat de cercetatorii canadieni, publicat in Journal of the National Cancer Institute (SUA) si preluat de MEDIAFAX .

  • Legumele cu frunze verzi scad riscul de diabetLegumele cu frunze verzi scad riscul de diabet

    Consumul regulat de spanac si de alte legume cu frunze verzi, ca varza, broccoli si laptucile, reduce riscul de diabet de tip 2, cea mai raspandita forma a bolii, potrivit unui studiu publicat vineri in British Medical Journal si citat de AFP.

Mesaje (0) »
Scrie mesaj
busy
 
< Precedent   Urmator >
  • Adele, marea Castigatoare de la Billboard Music Awards 2012
  • Tinuta Zilei, cu Taylor Swift
  • 5 Copii de Vedete cu Stil
  • Pe 2 iunie, „Dumbrava minunata” se joaca la Grand Cinema Digiplex
  • Capodopere in Machiaj de la Tim Burton
  • Erdem prezinta Colectia Resort 2013
  • Hot Trend: Fusta Evazata
Scrie mai jos ceea ce doresti sa o intrebi pe doamna psiholog






Brumi Har
Virtual hair style studio
 
 
Add to Google
RSS 2.0   ATOM 0.3
 
© Inform Media.
Toate drepturile asupra site-ului stilfeminin.ro apartin Inform Media. Reproducerea integrala sau partiala a textelor sau a fotografiilor din oricare pagina a site-ului stilfeminin.ro va fi posibila numai cu acordul scris al Inform Media.
Termeni si conditii
***