Contact Stilfeminin  Contact Blog Stilfeminin  Blog Facebook - Stilfeminin  Facebook Rss Stilfeminin.ro | Sanatate Rss
Stiri Mondene
Concursuri bucharest fashion week 2009
 - stilfemininjoburi

Parola uitata? Creare cont
Bucharest Fashion Week 2011

Consumul moderat de alcool si sportul, printre elementele care pot prelungi viata cu 14 ani

Miercuri, 09 Ianuarie 2008

Consumul moderat de alcool si sportul, printre elementele care pot prelungi viata cu 14 ani Persoanele care beau cantitati moderate de alcool, fac sport, renunta la fumat si mananca zilnic cinci portii de legume si fructe traiesc, in medie, cu 14 ani mai mult decat cei care nu respecta niciunul dintre aceste obiceiuri sanatoase, potrivit unui studiu britanic preluat de Reuters. 


Exista argumente puternice care vin in sprijinul ideii ca fiecare dintre aceste obiceiuri contribuie la prelungirea sperantei de viata si la imbunatatirea sanatatii, dar noul studiu a avut in vedere impactul lor combinat. "Rezultatele vin in sprijinul ideii ca schimbarile, chiar si cele mai mici, in stilul de viata pot face diferenta", scriu cercetatorii in sudiul publicat in PLoS Medicine.

In perioada 1993 - 1997, cercetatorii au chestionat 20.000 de barbati si femei din Marea Britanie in legatura cu stilul lor de viata. In acelasi timp, cercetatorii le-au masurat acestora nivelul de vitamina C din organism, un indicator al consumului de legume si fructe.


Consumul moderat de alcool si sportul, printre elementele care pot prelungi viata cu 14 aniCercetatorii au dat voluntarilor, cu varste cuprinse intre 45 si 79 de ani, cate o nota - de la 0 la 4 - acordand un punct pentru fiecare obicei sanatos din cele patru mentionate mai sus.

Dupa ce au luat in calcul factorii de risc de deces, precum varsta, cercetatorii si-au dat seama ca persoanele care primisera nota 0 prezentau de patru ori mai multe probabilitati de a deceda, mai ales din cauza unor maladii cardiace, fata de persoanele care primisera nota 4.

Cercetatorii, care au monitorizat decesele pana in 2006, au mai spus ca o persoana cu nota 0 are aceleasi probabilitati de a muri ca o persoana care a primit nota 4, dar care este cu 14 ani mai in varsta. Cel mai mare beneficiu este renuntarea la fumat, o schimbare care a dus la imbunatatirea cu 80% a starii de sanatate, potrivit cercetatorilor.

In top urmeaza consumul zilnic de legume si fructe. Consumul moderat de alcool si exercitiile fizice sunt, de asemenea, benefice, spun cercetatorii de la Universitatea din Cambridge si de la Consiliul de cercetari medicale. Cercetatorii sunt de parere ca trebuie incurajata adoptarea acestor obiceiuri, mai ales in randul persoanelor de varsta a doua sau a treia.

sursa: www.mediafax.ro


Te-ar putea interesa:
  • Consumul moderat de bere intareste sistemul osos la femeiConsumul moderat de bere intareste sistemul osos la femei

    Femeile care beau o cantitate moderata de bere vor beneficia de o intarire a sistemului osos, potrivit unui studiu realizat de cercetatorii spanioli de la Universitatea Extremadura din Caceres, ale carui rezultate au fost publicate in revista de specialitate Nutrition, informeaza bbc.co.uk.

  • Cinci vitamine pot prelungi cu doi ani viaca bolnavilor de cancerCinci vitamine pot prelungi cu doi ani viata bolnavilor de cancer

    Un cocteil de cinci vitamine poate prelungi speranta de viata a bolnavilor de cancer in faza terminala, cu doi ani sau chiar mai mult, potrivit unui studiu realizat de cercetatorii britanici si danezi, informeaza dailymail.co.uk.

  • Persoanele care nu consuma alcool, mai predispuse la depresiiPersoanele care nu consuma alcool, mai predispuse la depresii

    Persoanele care nu beau alcool sunt mai expuse riscului de declansare a depresiei, comparativ cu cele care consuma alcool cu regularitate, potrivit unui studiu realizat de cercetatorii norvergieni de la Universitatea Bergen, publicat in revista Addiction, informeaza time.com.

  • Consumul regulat de cafea nu ucideConsumul regulat de cafea nu ucide

    Consumul de cafea pe termen lung nu contribuie la cresterea riscurilor de deces prematur si ar putea reduce probabilitatile de moarte provocata de o maladie cardiovasculara, potrivit unui studiu publicat in Annals of Internal Medicine si preluat de Reuters.

  • Consumul de ciocolata calda dateaza de peste 3.000 de aniConsumul de ciocolata calda dateaza de peste 3.000 de ani

    Consumul de bauturi pe baza de boabe de cacao in cadrul comunitatilor primitive din America centrala dateaza de peste 3.000 de ani si nu de 2.500 de ani cum s-a crezut pana de curand, potrivit unui studiu publicat in Proceedings of the National Academy of Sciences, informeaza AFP. 

Mesaje (0) »
Scrie mesaj
busy
 
< Precedent   Urmator >
  • Adele, marea Castigatoare de la Billboard Music Awards 2012
  • Tinuta Zilei, cu Taylor Swift
  • 5 Copii de Vedete cu Stil
  • Pe 2 iunie, „Dumbrava minunata” se joaca la Grand Cinema Digiplex
  • Capodopere in Machiaj de la Tim Burton
  • Erdem prezinta Colectia Resort 2013
  • Hot Trend: Fusta Evazata
Scrie mai jos ceea ce doresti sa o intrebi pe doamna psiholog






Brumi Har
Virtual hair style studio
 
 
Add to Google
RSS 2.0   ATOM 0.3
 
© Inform Media.
Toate drepturile asupra site-ului stilfeminin.ro apartin Inform Media. Reproducerea integrala sau partiala a textelor sau a fotografiilor din oricare pagina a site-ului stilfeminin.ro va fi posibila numai cu acordul scris al Inform Media.
Termeni si conditii
***