| |

Ciocolata consumata dupa un infarct reduce riscul de deces
|
|
Vineri, 14 August 2009 |
Persoanele care, dupa ce au suferit un infarct, consuma ciocolata de cel putin doua ori pe saptamana prezinta de trei ori mai putine riscuri de a deceda din cauza unei maladii cardiovasculare, comparativ cu cei care nu consuma deloc acest desert, potrivit unui studiu suedez preluat de AFP.
Consumul de ciocolata este "puternic asociat cu reducerea mortalitatii cardiace in randul persoanelor - non-diabetice - care au supravietuit unui infarct", subliniaza autorii acestui studiu, ce va fi publicat in numarul din septembrie al Journal of Internal Medicine.
Cel mai adesea, din cauza nivelului de grasimi si zahar, ciocolata nu este recomandata persoanelor care sufera de diabet.
La studiu, coordonat de profesorul Imre Janszky si colegii sai de la Institutul Karolinska (Stockholm), au participat 1.169 de persoane non-diabetice, cu varste cuprinse intre 45 si 70 de ani, care suferisera un infarct la inceputul anilor 1990.
Participantii au fost monitorizati pe parcursul celor opt ani care au urmat spitalizarii.
Inainte de a parasi spitalul, ei au oferit informatii in legatura cu consumul de ciocolata (neagra sau cu lapte) - zilnic, saptamanal, lunar - din cele 12 luni care au precedat infarctul. De asemenea, au fost luati in calcul si factori precum consumul de alcool, obezitatea, dependenta de tutun.
Cercetatorii au evidentiat deja, de multa vreme, virtutile boabelor de cacao asupra tensiunii arteriale si a fluiditatii sangelui.
Antioxidantii continuti de boabele de cacao, care se gasesc din plin in ciocolata neagra, sunt "responsabili" de reglarea tensiunii arteriale si a fluiditatii sangelui. Insa este foarte importanta concentratia de cacao din ciocolata, la unele abia ajungand la 10 - 15%.
Alte studii au demonstrat ca ciocolata poate reduce mortalitatea la varsta a treia, informeaza Mediafax .
Noul studiu, subliniaza autorii lui, este primul care demonstreaza reducerea riscului de deces provocat de maladii cardiace, dupa un prim infarct.
Totusi, medicii, care se confrunta frecvent cu excesul de greutate al pacientilor, trebuie sa ramana "prudenti". Profesorul Kenneth Mukamal, din Boston (SUA), coautor al studiului, recomanda ciocolata, dar "in cantitati mici".
Te-ar putea interesa: Aspirina, luata zilnic, reduce riscul de deces in cazul canceruluiAspirina, administrata zilnic in doze mici, reduce considerabil riscul de mortalitate cauzat de anumite tipuri de cancer comune, precum cel de colon si cel la prostata, potrivit unui studiu publicat, marti, in revista medicala britanica The Lancet, informeaza AFP. Riscul de deces, mai mare dupa o criza cardiaca
Persoanele care au suferit o criza
cardiaca se confrunta cu un risc sporit de deces in prima luna dupa
externare, potrivit unui studiu publicat miercuri in Journal of the American
Medical Association (JAMA), informeaza MEDIAFAX . Aspirina scade riscul de deces cauzat de cancerul la colonAspirina este folositoare in prevenirea reaparitiei cancerului la colon, micsorand, totodata, riscul de deces din cauza acestei maladii, potrivit unui studiu american, publicat in Journal of the American Medical Association, informeaza Reuters. Suplimentele cu calciu pot creste riscul de infarctSuplimentele alimentare cu calciu la care apeleaza in general persoanele in varsta pentru a combate osteoporoza ar putea conduce la o crestere a riscului de infarct, potrivit unui studiu publicat vineri in British Medical Journal (BMJ), informeaza AFP. Excesul de greutate dubleaza riscul de deces din cauza cancerului la prostata
Excesul de greutate dubleaza riscul de deces din cauza cancerului la prostata, potrivit rezultatelor unui studiu realizat in Statele Unite si publicat in revista medicala Cancer, informeaza Reuters.
La studiu au participat 788 de pacienti cu cancer la prostata in stadiu avansat, care au oferit date despre indicele de masa corporala (IMC), calculat prin impartirea greutatii (in kilograme) la patratul inaltimii (in metri).
|

|
|
|
|
|
|
|

 Adele, marea Castigatoare de la Billboard Music Awards 2012 Fiindca este sezonul evenimentelor, nu putem trece cu vederea Billboard
Music Awards 2012. Artistii care au ocupat locurile fruntase din
ultimul an in topurile Billboard au fost recompensati cu trofee, iar
castigatoarea serii a fost, evident, Adele.
-
Adele, marea Castigatoare de la Billboard Music Awards 2012
 Tinuta Zilei, cu Taylor Swift Taylor Swift este cea care ne aduce astazi tinuta zilei, intr-o maniera fresh, tinereasca, numai buna de vara!
-
Tinuta Zilei, cu Taylor Swift
 5 Copii de Vedete cu Stil Orice vedeta cu stil care se respecta, transmite pasiunea pentru moda si
generatiilor urmatoare. Am selectat 5 mamici celebre care au grija atat
de stilul personal, cat si de stilul vestimentar al propriilor copii.
-
5 Copii de Vedete cu Stil
 Pe 2 iunie, „Dumbrava minunata” se joaca la Grand Cinema Digiplex Sambata, 2 iunie, de la ora 12.00, Grand Cinema Digiplex din Baneasa Shopping City pregateste pentru micii spectatori piesa de teatru „Dumbrava minunata”. Celebra carte a lui Mihail Sadoveanu va fi transpusa intr-un spectacol muzical, prezentat cu farmec si umor de catre actorii Teatrului Muzical “Nae Leonard” din Galati. Cu ocazia zilei copilului, cei mici se vor bucura sa regaseasca personajele intalnite doar in carti. Lizuca Si Patrocle, Zana Inchipuirii sau Regele Broastelor, cu totii vor prinde viata pe scena salii Epika din Grand Cinema Digiplex. Calatoria fantastica a Lizucai catre casa bunicilor, insotita de prietenul ei credincios, Patrocle, este pusa in scena de Izabela Oancea, care este atat regizor si scenarist, cat si actor.
-
Pe 2 iunie, „Dumbrava minunata” se joaca la Grand Cinema Digiplex
 Capodopere in Machiaj de la Tim Burton De la Bettlejuice la Dark Shadows, fetele personajelor lui Tim Burton sunt infiorator de carismatice. Personajul clasic, vampirul Barnabas Collins, se trezeste in cel mai nou film al regizorului, Dark Shadows. In rolul lui Barnabas, il regasim bineinteles, pe multitalentatul Johnny Depp, mana dreapta a lui Tim Burton. Personajul intepretat de Depp seamana cu originalul la un anumit nivel, de baza, are un breton neregulat, urechi ascutite si colti, insa seful departamentului de machiaj, Joel Harlow, a spus ca exista diferente clare intre cei doi. In afara de faptul ca i-a oferit lui Depp o frizura mai moderna, extensii ascutite pentru urechi si un nas fals, Harlow i-a adaugat actorului paloarea specifica lui Tim Burton. O alta diferenta sunt extensiile pentru degete, mainile lui Depp au devenit personaje de sine statatoare in timpul interpretarii sale, Tim si-a dorit ca Barnabas sa fie foarte “tactil”, astfel incat mainile sale sa conduca.
-
Capodopere in Machiaj de la Tim Burton
 Erdem prezinta Colectia Resort 2013 Intr-un capat al Londrei, Regina, deschidea Festivalul Florilor Chelsea spre delectarea pasionatilor de irisi si dalii. In cealalta parte a orasului, intr-o casa frumos invechita din Dalston, Erdem Moralioglu isi pregatea propriile aranjamente florale pentru colectia resort : un buchet incantator de haine inspirate, intr-o oarecare masura chiar de Regina. Stilul statornic al Reginei, format din sacouri din tweed si culori pastelate, isi fac aparitia in cele mai neasteptate locuri. In colectia resort Erdem, Majestatea sa imparte scena cu imagini ale doamnelor din Upper East Side, pozand elegant pe canapelele si fotoliile lor capitonate, si cu femei Amish imbracate in rochii lungi si modeste: “Broderiile si peticele au avut o prezenta constanta in colectia resort. Nu stiu cum sa le numesc, insa ce am vrut sa demonstrez a fost ca oricine le poate purta intr-un mod matur, serios si in acelasi timp alticineva le poate purta intr-un mod nebunatic, tanar”, a declarat designerul.
-
Erdem prezinta Colectia Resort 2013
 Hot Trend: Fusta Evazata Presimt ca trend-ul hot din acest sezon, iti va fi pe placul inimii!
Vara aceasta, fusta mini evazata este fara dar si poate un must have!
-
Hot Trend: Fusta Evazata

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|