Contact Stilfeminin  Contact Blog Stilfeminin  Blog Facebook - Stilfeminin  Facebook Rss Stilfeminin.ro | Sanatate Rss
Stiri Mondene
Concursuri bucharest fashion week 2009
 - stilfemininjoburi

Parola uitata? Creare cont
Bucharest Fashion Week 2011

Cinci vitamine pot prelungi cu doi ani viata bolnavilor de cancer

Miercuri, 17 Februarie 2010
Cinci vitamine pot prelungi cu doi ani viaca bolnavilor de cancerUn cocteil de cinci vitamine poate prelungi speranta de viata a bolnavilor de cancer in faza terminala, cu doi ani sau chiar mai mult, potrivit unui studiu realizat de cercetatorii britanici si danezi, informeaza dailymail.co.uk.

Circa 75% dintre pacientii participanti la acest studiu au trait, in medie, cu cinci luni mai mult decat intervalul prognozat de un an dupa diagnosticare, iar unii dintre ei erau in continuare in viata la trei ani dupa inceperea tratamentului.

Medicul Bob Lister, coautorul studiului, realizat de cercetatori britanici si danezi, sutine ca aceste rezultate sunt similare in privinta cresterii sperantei de viata a pacientilor cu cele obtinute cu ajutorul noilor medicamente anticancer, iar in unele cazuri sunt chiar mai bune, relateaza Mediafax .

Insa diferenta principala consta in faptul ca nu exista efecte secundare pentru pacientii care au luat vitamine.

Studiul a fost efectuat pe pacienti suferind de cancer mamar, pulmonar, cerebral, de colon si de alte tipuri de cancer, in Danemarca, in perioada 1990 - 1999, care au continuat sa urmeze tratamentul traditional medicamentos impotriva cancerului.

In timpul acestui studiu, ce a durat noua ani, pacientii au fost tratati cu coenzima Q10 - un compus asemanator vitaminelor, vital pentru sinteza energiei pe cale naturala in organism - si cu alti sase antioxidanti - vitaminele A, C si E, seleniu, acid folic si betacaroten (care nu a fost administrat pacientilor suferind de cancer pulmonar).

Medicii au prezis initial ca acesti pacienti vor supravietui, in medie, 12 luni, dar 76% dintre ei au supravietuit cu, in medie, cinci luni mai mult.

Dozele de suplimente alimentare, fabricate de Pharma Nord, erau semnificativ mari, dar se incadrau in limita recomandarilor oficiale.

In plus, pacientii au primit mici cantitati de alte nutrimente, precum ulei de peste si vitamine B.

Studiul a fost publicat in Journal of International Medical Research.





Te-ar putea interesa:
Mesaje (0) »
Scrie mesaj
busy
 
< Precedent   Urmator >
  • Adele, marea Castigatoare de la Billboard Music Awards 2012
  • Tinuta Zilei, cu Taylor Swift
  • 5 Copii de Vedete cu Stil
  • Pe 2 iunie, „Dumbrava minunata” se joaca la Grand Cinema Digiplex
  • Capodopere in Machiaj de la Tim Burton
  • Erdem prezinta Colectia Resort 2013
  • Hot Trend: Fusta Evazata
Scrie mai jos ceea ce doresti sa o intrebi pe doamna psiholog






Brumi Har
Virtual hair style studio
 
 
Add to Google
RSS 2.0   ATOM 0.3
 
© Inform Media.
Toate drepturile asupra site-ului stilfeminin.ro apartin Inform Media. Reproducerea integrala sau partiala a textelor sau a fotografiilor din oricare pagina a site-ului stilfeminin.ro va fi posibila numai cu acordul scris al Inform Media.
Termeni si conditii
***