Contact Stilfeminin  Contact Blog Stilfeminin  Blog Facebook - Stilfeminin  Facebook Rss Stilfeminin.ro | Sanatate Rss
Stiri Mondene
Concursuri bucharest fashion week 2009
 - stilfemininjoburi

Parola uitata? Creare cont
Bucharest Fashion Week 2011

Ceaiul este medicament pentru femei

Marti, 18 Martie 2008
Ceaiul est medicament pentru femeiConsumul zilnic de trei cesti de ceai poate ajuta femeile in prevenirea accidentelor cerebrale si a infarctului, insa barbatii nu beneficiaza de efectele bauturii, potrivit unui studiu realizat in Franta, publicat in Arteriosclerosis, Thrombosis, And Vascular Biology, preluat de thisislondon.co.uk.

Femeile care beau zilnic cate trei cesti de ceai se protejeaza impotriva accidentelor cerebrale si a infarctului. In acelasi timp, consumul regulat de ceai combate procesul de formare a placilor, formatiuni de grasime si colesterol din artere.
   
Doar 33% dintre femeile care consuma regulat ceai prezinta placi pe arterele gatului, comparativ cu 50% dintre femeile care nu beau ceai.
   
Studiul cercetatorilor de la Institutul National de Sanatate, cu sedii la Paris si Lille, a scos la iveala ca ceaiul nu influenteaza in niciun fel sanatatea barbatilor.
   
La studiu au participat 2.613 barbati si 3.984 de fmei, cu varsta medie de 73 de ani, carora cercetatorii le-au masurat, cu ajutorul ultrasunetelor, nivelul placii de pe artera carotida.
   
45% dintre femeile care nu consumau ceai prezentau placi pe artera, fata de 42,5 dintre femeile care consumau 1 - 2 cesti de ceai pe zi si 33,7% dintre femeile care beau zilnic cel putin trei cesti de ceai. Ceaiul are efecte benefice inclusiv pentru femeile care sufera de hipertensiune arteriala.
   
Ceaiul est medicament pentru femeiSpecialistii nu au aflat de ce barbatii nu au niciun beneficiu de pe urma consumului de ceai. Una dintre teorii este ca ceaiul ar putea fi un complement al estrogenului, hormonul care le protejeaza pe femei impotriva maladiilor cardiace.
   
Specialistii cred ca mai sunt necesare teste pentru a stabili exact beneficiile consumului de ceai. Aproape 80% dintre britanici beau regulat ceai. In Regatul Unit se consuma zilnic aproximativ 165 de milioane de cani de ceai.


sursa: mediafax.ro


Te-ar putea interesa:
  • Ceaiul verde-sursa ta de energieCeaiul verde - sursa ta de energie

    Una dintre cele mai sanatose bauturi este ceaiul verde( Camelia Sinensis), ce  provine din China. Datorita continutului de polifenoli, antioxidanti puternici si teina, el poate inlocui cu succes consumul de cafea.

  • Ceaiul Mate, un stil de viata si un plus de sanatateCeaiul Mate, un stil de viata si un plus de sanatate

    Cultura sud-americana reprezinta un amestec unic de traditii si simboluri binecunoscute in intreaga lume. Una dintre aceste traditii este cea a servirii Ceaiului Mate, o infuzie preparata dintr-o planta numita “yerba mate”. 

  • Ceaiul de lamaie un ajutor in lupta cu kilogrameleCeaiul de lamaie un ajutor in lupta cu kilogramele

    Dieta cu ceai de lamaie este unul dintre regimurile sanatoase de slabit, care asigura organismului aportul necesar de vitamine si minerale. Sucul de lamaie reprezinta o bogata sursa de energie prin continutul sau de: acid citric, vitaminele A, B si C, aminoacizi, magneziu, fosfor, potasiu si mangan.   

     

  • Ceaiul verde combate bolile cardiovasculareCeaiul verde combate bolile cardiovasculare

    Consumul zilnic de ceai verde poate contribui la prevenirea bolilor de inima, potrivit unui studiu realizat de cercetatorii greci, publicat in European Journal of Cardiovascular Prevention and Rehabilitation si preluat de Reuters.

  • Cafeaua si ceaiul pot prevenii diabetul de tipul 2Cafeaua si ceaiul pot prevenii diabetul de tipul 2

    Cafeaua si ceaiul scad riscul de aparitie a diabetului de tipul 2, potrivit unui studiu efectuat de cercetatorii de la Universitatea din Sydney (Australia), publicat recent in Archives of Internal Medicine, informeaza BBC News Online.

Mesaje (0) »
Scrie mesaj
busy
 
< Precedent   Urmator >
  • Adele, marea Castigatoare de la Billboard Music Awards 2012
  • Tinuta Zilei, cu Taylor Swift
  • 5 Copii de Vedete cu Stil
  • Pe 2 iunie, „Dumbrava minunata” se joaca la Grand Cinema Digiplex
  • Capodopere in Machiaj de la Tim Burton
  • Erdem prezinta Colectia Resort 2013
  • Hot Trend: Fusta Evazata
Scrie mai jos ceea ce doresti sa o intrebi pe doamna psiholog






Brumi Har
Virtual hair style studio
 
 
Add to Google
RSS 2.0   ATOM 0.3
 
© Inform Media.
Toate drepturile asupra site-ului stilfeminin.ro apartin Inform Media. Reproducerea integrala sau partiala a textelor sau a fotografiilor din oricare pagina a site-ului stilfeminin.ro va fi posibila numai cu acordul scris al Inform Media.
Termeni si conditii
***