Contact Stilfeminin  Contact Blog Stilfeminin  Blog Facebook - Stilfeminin  Facebook Rss Stilfeminin.ro | Sanatate Rss
Stiri Mondene
Concursuri bucharest fashion week 2009
 - stilfemininjoburi

Parola uitata? Creare cont
Bucharest Fashion Week 2011

Cancerul mamar si cel de colon pot fi evitate prin dieta si sport

Luni, 02 Martie 2009
ImagePeste 40% din cazurile de cancer mamar si de colon ar putea fi evitate in tarile dezvoltate prin adoptarea unei alimentatii echilibrate, renuntarea la sedentarism si supravegherea atenta a greutatii corporale, potrivit unui raport recent, informeaza AFP, citat de MEDIAFAX.

Potrivit acestui raport, intitulat "Politici si actiuni pentru prevenirea cancerului", 43% din cazurile de cancer de colon si 42% din cazurile de cancer mamar ar putea fi evitate in tarile dezvoltate.

In general, "aproximativ o treime din cele mai frecvente tipuri de cancer ar putea fi evitate in tarile dezvoltate" si "un sfert, in tarile in curs de dezvoltare".
   
Aceste cifre nu includ cazurile de cancer provocate de fumat, care reprezinta aproximativ o treime din totalul acestora. Studiul a fost realizat de asociatia franceza de caritate Fonds mondial de recherche sur le cancer si de National Cancer Institute din Statele Unite, care au analizat incidenta a 12 tipuri de cancer in patru state: Marea Britanie, Statele Unite, Brazilia si China.
   
Cancerul mamar si de colon pot fi evitate prin dieta si sportAproximativ 50 de recomandari au fost formulate de 23 de experti.

Ele vizeaza, printre altele, interzicerea comercializarii produselor prea dulci sau prea grase in apropierea scolilor, diferentierea in mass-media a reportajelor medicale de cele de actualitate, eliminarea spoturilor publicitare pentru alimentele sau bauturile nocive pentru copii, construirea pistelor pentru biciclisti si a pasajelor pietonale etc.
   
Conform statisticilor oficiale, 12 milioane de noi cazuri de cancer au fost diagnosticate pe plan mondial in 2008. In acelasi an, 7,6 milioane de persoane au murit din cauza unei forme de cancer.




Te-ar putea interesa:
  • Carnatii favorizeaza cancerul de colonCarnatii favorizeaza cancerul de colon

    Persoanele care consuma zilnic cel putin un carnat sau trei felii de bacon prezinta cu 20% mai multe riscuri de a dezvolta un cancer la colon, potrivit unui studiu realizat in Marea Britanie, preluat de telegraph.co.uk. 

  • Aspirina scade riscul de deces cauzat de cancerul la colonAspirina scade riscul de deces cauzat de cancerul la colon

    Aspirina este folositoare in prevenirea reaparitiei cancerului la colon, micsorand, totodata, riscul de deces din cauza acestei maladii, potrivit unui studiu american, publicat in Journal of the American Medical Association, informeaza Reuters.

  • Cancerul de colon si stomac, detectate cu ajutorul unor teste sangvineCancerul de colon si stomac, detectate cu ajutorul unor teste sangvine

    Cancerele la colon si stomac vor putea fi diagnosticate mai rapid cu ajutorul a doua noi teste de sange, mai ieftine si mai usor de realizat decat procedurile invazive sau examenele neplacute, informeaza Reuters.

  • Fericirea poate preveni cancerul mamarFericirea poate preveni cancerul mamar

    O perceptie pozitiva asupra vietii poate contribui la reducerea cu 25% a riscurilor de aparitie a cancerului la san, potrivit unui studiu realizat de cercetatorii israelieni, publicat in ziarul BMC Cancer si potrivit MEDIAFAX .

  • Cancerul mamar, analizat in detaliu de cercettorii canadieniCancerul mamar, analizat in detaliu de cercetatorii canadieni

    Prima "carte de identitate" a unui cancer, cel mamar, a fost realizata de oamenii de stiinta canadieni, care au declarat, miercuri, ca aceasta descoperire deschide calea pentru punerea la punct a unor noi tratamente personalizate impotriva acestei maladii, informeaza AFP.

Mesaje (0) »
Scrie mesaj
busy
 
< Precedent   Urmator >
  • Adele, marea Castigatoare de la Billboard Music Awards 2012
  • Tinuta Zilei, cu Taylor Swift
  • 5 Copii de Vedete cu Stil
  • Pe 2 iunie, „Dumbrava minunata” se joaca la Grand Cinema Digiplex
  • Capodopere in Machiaj de la Tim Burton
  • Erdem prezinta Colectia Resort 2013
  • Hot Trend: Fusta Evazata
Scrie mai jos ceea ce doresti sa o intrebi pe doamna psiholog






Brumi Har
Virtual hair style studio
 
 
Add to Google
RSS 2.0   ATOM 0.3
 
© Inform Media.
Toate drepturile asupra site-ului stilfeminin.ro apartin Inform Media. Reproducerea integrala sau partiala a textelor sau a fotografiilor din oricare pagina a site-ului stilfeminin.ro va fi posibila numai cu acordul scris al Inform Media.
Termeni si conditii
***