Contact Stilfeminin  Contact Blog Stilfeminin  Blog Facebook - Stilfeminin  Facebook Rss Stilfeminin.ro | Sanatate Rss
Stiri Mondene
Concursuri bucharest fashion week 2009
 - stilfemininjoburi

Parola uitata? Creare cont
Bucharest Fashion Week 2011

Bauturile dietetice pot afecta rinichii

Marti, 03 Noiembrie 2009
Bauturile dietetice pot fecta rinichiiPersoanele care consuma zilnic cel putin doua bauturi acidulate dietetice, cu indulcitori artificiali, prezinta un risc dublu de a se imbolnavi mai devreme de insuficienta renala, potrivit unui studiu american citat de dailymail.co.uk.


Cercetarea a fost facuta de specialisti de la Brigham and Women's Hospital, o institutie de invatamant asociata Universitatii Harvard, in randul a 3.000 de femei. Luand in calcul factori precum varsta, tensiunea arteriala, diagnosticul de diabet zaharat sau maladii cardiovasculare, dependenta de fumat, specialistii au demonstrat ca riscul de a suferi de insuficienta renala in urma consumului regulat de sucuri dietetice este de doua ori mai mare.

Potrivit doctorului Julie Lin, care a coordonat studiul, este nevoie de mai multe cercetari pentru a determina legatura dintre indulcitorii artificiali si deteriorarea mai rapida a functiei renale.

Toate participantele la studiu erau femei caucaziene. Cercetatorii au precizat ca nu stiu daca descoperirea lor s-ar aplica si barbatilor sau persoanelor de alta rasa, informeaza Mediafax .

Un purtator de cuvant al American Beverage Association a amintit ca diabetul zaharat si hipertensiunea arteriala sunt principalele cauze ale degradarii functiei renale, "nu consumul de sucuri dietetice". El a spus ca nu poate sa comenteze rezultatul studiului pana nu va fi confirmat de alti specialisti si nu va aparea intr-o publicatie stiintifica.



Te-ar putea interesa:
  • Buturile dulci duc la aparitia cancerului de pancreasBauturile dulci duc la aparitia cancerului de pancreas

    Consumul a doua sticle de bauturi dulci pe saptamani creste riscul de declansare a cancerului pancreatic, din cauza aportului mare de zahar in sange, potrivit unui studiu din revista Cancer Epidemiology, Biomarkers & Prevention, editata de American Association for Cancer Research, informeaza AFP.

  • Bauturile racoritoare dulci cresc tensiunea arterialaBauturile racoritoare dulci cresc tensiunea arteriala

    Consumul zilnic de peste 355 de mililitri de bauturi racoritoare indulcite cu zahar duce la o crestere a tensiunii arteriale, potrivit unui studiu aparut in Hypertension si publicat de bbc.co.uk.

  • Bauturile carbogazoase dulci cresc cu pana la 50% riscul de cancer pancreaticBauturile carbogazoase dulci cresc cu pana la 50% riscul de cancer pancreatic

    Bauturile carbogazoase dulci pot dubla riscul dezvoltarii cancerului pancreatic, din cauza continutului ridicat de zaharoza, potrivit unui studiu realizat la Universitatea Georgetown (SUA), informeaza dailymail.co.uk.

  • Excesul de antioxidanti poate afecta organismulExcesul de antioxidanti poate afecta organismul

    Excesul de antioxidanti, substante cunoscute pentru proprietatile lor anticancer si de prevenire a maladiilor cardiace, poate afecta echilibrul organismului, potrivit unui studiu realizat de cercetatorii americani, informeaza dailymail.co.uk.

  • Carenta de vitamina B1 poate afecta creierulCarenta de vitamina B1 poate afecta creierul

    Vitaminele joaca un rol extrem de important in buna functionare a organismului. Vitamina B1 (tiamina) este implicata in activitatea sistemului nervos central si periferic, iar lipsa ei poate produce boli ca encefalopatia lui Wernicke si sindromul Korsakoff.

Mesaje (0) »
Scrie mesaj
busy
 
< Precedent   Urmator >
  • Adele, marea Castigatoare de la Billboard Music Awards 2012
  • Tinuta Zilei, cu Taylor Swift
  • 5 Copii de Vedete cu Stil
  • Pe 2 iunie, „Dumbrava minunata” se joaca la Grand Cinema Digiplex
  • Capodopere in Machiaj de la Tim Burton
  • Erdem prezinta Colectia Resort 2013
  • Hot Trend: Fusta Evazata
Scrie mai jos ceea ce doresti sa o intrebi pe doamna psiholog






Brumi Har
Virtual hair style studio
 
 
Add to Google
RSS 2.0   ATOM 0.3
 
© Inform Media.
Toate drepturile asupra site-ului stilfeminin.ro apartin Inform Media. Reproducerea integrala sau partiala a textelor sau a fotografiilor din oricare pagina a site-ului stilfeminin.ro va fi posibila numai cu acordul scris al Inform Media.
Termeni si conditii
***