Contact Stilfeminin  Contact Blog Stilfeminin  Blog Facebook - Stilfeminin  Facebook Rss Stilfeminin.ro | Sanatate Rss
Stiri Mondene
Concursuri bucharest fashion week 2009
 - stilfemininjoburi

Parola uitata? Creare cont
Bucharest Fashion Week 2011

Alcoolul poate ajuta sistemul cardiovascular al barbatilor

Vineri, 20 Noiembrie 2009
Alcoolul poate ajuta sistemul cardiovascular al brbacilorBarbatii care consuma zilnic alcool prezinta cu 33% mai putine riscuri de a suferi de maladii cardiace, insa acest lucru nu se aplica si in cazul femeilor, potrivit unui studiu realizat recent de cercetatorii spanioli, informeaza bbc.co.uk.

Studiul a fost efectuat pe un esantion alcatuit din 15.500 de barbati si 26.000 de femei si a stabilit ca o cantitate mai mare de alcool ar putea fi si mai benefica pentru barbati.

Femeile consumatoare de alcool nu au, insa, aceleasi beneficii, potrivit acestui studiu.

Oamenii de stiinta critica, insa, concluziile studiului, avertizand ca un consum ridicat de alcool creste riscul de aparitie a altor maladii, iar alcoolul se face vinovat de 1,8 decese in fiecare an pe glob, informeaza Mediafax .

Studiul a fost realizat in Spania, o tara in care se inregistreaza o rata destul de ridicata a consumului de alcool si una destul de scazuta a maladiilor coronariene.

La acest studiu au participat atat femei, cat si barbati, cu varstele cuprinse intre 29 si 69 de ani, care au oferit raspunsuri la diverse intrebari ce le-au fost puse de cercetatori, vizand stilurile lor de viata, dupa care au fost monitorizati timp de 10 ani.

Cercetatorii de la centrele din Spania au grupat voluntarii in sase categorii, incepand de la persoanele care nu au baut niciodata pana la persoanele care consumau zilnic peste 90 de grame de alcool. Aceasta cantitate reprezinta echivalentul a opt sticle de vin pe saptamana.

Pentru barbatii care beau putin alcool - mai putin de un pahar de vodca pe zi - riscul de maladii cardiace este cu 35% mai scazut. Pentru barbatii care beau intre trei si 11 pahare pe zi, riscul scade cu 50%.

Aceste beneficii nu au fost constatate in cazul femeilor, dar ele oricum sufera din start de mai putine afectiuni cardiace decat barbatii. Cercetatorii sunt de parere ca aceste diferente provin din faptul ca femeile proceseaza alcoolul in mod diferit, hormonii feminini protejand organismul in fata acestei boli.

Mecanismul care sta in spatele acestui fenomen sunt neclare, dar se stie ca alcoolul ajuta la ridicarea nivelului de colesterol bun, care impedica formarea placilor de colesterol rau (lipoproteine de densitate scazuta) in artere.




Te-ar putea interesa:
  • Vitamina D ajuta creierul barbatilor de peste 60 de aniVitamina D ajuta creierul barbatilor de peste 60 de ani

    Vitamina D, prezenta in peste si sintetizata de piele dupa expunerea la soare, amelioreaza semnificativ functionarea creierului barbatilor in varsta de peste 60 de ani, potrivit unui studiu al cercetatorilor britanici, publicat in Journal of Neurology, Neurosurgery and Psychiatry, informeaza AFP.

  • Alcoolul poate vindeca loviturile la capAlcoolul poate vindeca loviturile la cap

    Alcoolul administrat in doze potrivite ar putea fi un remediu eficient in cazul persoanelor care au suferit rani la cap, putand contribui la oprirea hemoragiilor si a inflamarii, potrivit unui studiu al cercetatorilor americani, citat de BBC News online.

  • O noua substanta poate ajuta celulele cerebrale sa se regenerezeO noua substanta poate ajuta celulele cerebrale sa se regenereze

    O noua substanta derivata din curcuma, un condiment renumit pentru efectele sale antioxidante, protejeaza celulele cerebrale si stimuleaza regenerarea acestora dupa producerea unui accident vascular, informeaza AFP.

  • Un implant de retin electronic poate ajuta nevazatorii sa distinga forma obiectelorUn implant de retina electronic poate ajuta nevazatorii sa distinga forma obiectelor

    Medicii germani au pus la punct un nou dispozitiv din gama implanturilor electronice retiniene, care le ajuta pe persoanele nevazatoare, devenite complet oarbe din cauza unei maladii ereditare, sa distinga din nou forma obiectelor din jur, informeaza AFP.

  • Broccoli intareste sistemul imunitarBroccoli intareste sistemul imunitar

    Broccoli, o leguma cunoscuta pentru calitatile de prevenire a cancerului, poate contribui la intarirea sistemului imunitar, incetinind procesul i mbatranirii, potrivit unui studiu publicat in Journal of Allergy and Clinical Immunology si preluat de dailymail.co.uk.

Mesaje (0) »
Scrie mesaj
busy
 
< Precedent   Urmator >
  • Adele, marea Castigatoare de la Billboard Music Awards 2012
  • Tinuta Zilei, cu Taylor Swift
  • 5 Copii de Vedete cu Stil
  • Pe 2 iunie, „Dumbrava minunata” se joaca la Grand Cinema Digiplex
  • Capodopere in Machiaj de la Tim Burton
  • Erdem prezinta Colectia Resort 2013
  • Hot Trend: Fusta Evazata
Scrie mai jos ceea ce doresti sa o intrebi pe doamna psiholog






Brumi Har
Virtual hair style studio
 
 
Add to Google
RSS 2.0   ATOM 0.3
 
© Inform Media.
Toate drepturile asupra site-ului stilfeminin.ro apartin Inform Media. Reproducerea integrala sau partiala a textelor sau a fotografiilor din oricare pagina a site-ului stilfeminin.ro va fi posibila numai cu acordul scris al Inform Media.
Termeni si conditii
***