Contact Stilfeminin  Contact Blog Stilfeminin  Blog Facebook - Stilfeminin  Facebook Rss Stilfeminin.ro | Diete si fitness Rss
Stiri Mondene
Concursuri bucharest fashion week 2009
 - stilfemininjoburi

Parola uitata? Creare cont
Bucharest Fashion Week 2011

Nucile pot preveni aparitia cancerului la san

Joi, 23 Aprilie 2009
Nucile pot preveni aparitia cancerului la sanConsumul regulat de nuci poate preveni aparitia cancerului la san, dar si a maladiilor cardiace, datorita continutului mare de acizi grasi omega-3 si antioxidanti, potrivit rezultatelor unui studiu realizat recent in Statele Unite, informeaza bbc.co.uk.

Studiul realizat de cercetatorii americani a fost prezentat la intalnirea anuala a American Association for Cancer Research.
    
Efectele benefice ale consumului de nuci au fost testate pe soareci, dar specialistii spun ca se aplica si oamenilor.
    
Nucile contin ingrediente precum acizi grasi omega-3, antioxidanti si fitosteroli, care reduc riscul de aparitie a tumorilor canceroase, relateaza Mediafax.
    
"Este cunoscut faptul ca o dieta sanatoasa poate preveni bolile cronice. Am demonstrat ca nucile, asociate unei alimentatii echilibrate - bogata in fructe si legume -, reduc riscul dezvoltarii cancerului la san", a spus Elaine Hardman, de la Scoala de medicina a Universitatii Marshall, coordonatoarea studiului.
    
Cercetarile anterioare au aratat ca nucile consumate la sfarsitul mesei reduc efectele negative ale mancarilor grase asupra arterelor.
    
De asemenea, proprietatile nucilor au efecte pozitive si in cazul bolilor de inima. "Desi nucile sunt bogate in acizi grasi si calorii, acesti acizi sunt nesaturati, deci «buni». Este nevoie ca acest subiect sa fie aprofundat, pentru a se identifica acei compusi bioactivi carora le putem atribui anumite efecte benefice asupra sanatatii", a spus Anna Denny, nutritionist la British Nutrition Foundation (Marea Britanie).
    
"Cel mai mare risc in dezvoltarea cancerului la san il are varsta - 80% dintre cazurile de cancer la san apar la femei cu varsta peste 50 de ani, de aceea controalele regulate sunt foarte importante. Adoptarea unui stil de viata sanatos, cum ar fi pastrarea unei greutati corporale adecvate, limitarea consumului de alcool si practicarea regulata a exercitiilor fizice contribuie, de asemenea, la reducerea riscurilor de aparitie a cancerului", a concluzionat Josephine Querido, de la institutul de cercetare britanic.





Te-ar putea interesa:
  • Celulele adipoase pot preveni obezitateaCelulele adipoase pot preveni obezitatea

    O echipa de cercetatori din Statele Unite a aflat noi informatii despre originea celulelor adipoase brune, care ard energia si servesc la mentinerea caldurii organismului, fapt care ce ar putea conduce la elaborarea de noi tratamente impotriva obezitatii, potrivit MEDIAFAX .

  • Unele bacterii ar putea provoca aparitia obezitatiiUnele bacterii ar putea provoca aparitia obezitatii

    Componenta bacteriilor prezente in mod natural in intestine, care sunt vitale pentru transformarea alimentelor in energie, ar putea fi motivul pentru care anumite persoane devin obeze, potrivit unui studiu al cercetatorilor britanici si americani, informeaza telegraph.co.uk si MEDIAFAX.

  • Dieta mediteraneana previne aparitia maladiei AlzheimerDieta mediteraneana previne aparitia maladiei Alzheimer

    Dieta mediteraneana, bogata in peste, ulei de masline si legume, poate preveni agravarea problemelor legate de memorie si aparitia maladiei Alzheimer, potrivit unui studiu recent citat de telegraph.co.uk.

  • Obsesia unei alimentatii sanatoase poate duce la aparitia de boliObsesia unei alimentatii sanatoase poate duce la aparitia de boli

    Obsesia pentru o alimentatie sanatoasa poate fi daunatoare organismului, putand conduce la aparitia unor boli grave, potrivit specialistilor in nutritie britanici, citati de dailymail.co.uk.

  • Vegetarienii sunt mai putin expusi canceruluiVegetarienii sunt mai putin expusi cancerului

    O dieta vegetariana ar putea ajuta organismul uman sa se protejeze impotriva mai multor tipuri de cancer, potrivit unui studiu britanic publicat recent in American Journal of Clinical Nutrition, informeaza BBC News.

Mesaje (0) »
Scrie mesaj
busy
 
< Precedent   Urmator >
  • Adele, marea Castigatoare de la Billboard Music Awards 2012
  • Tinuta Zilei, cu Taylor Swift
  • 5 Copii de Vedete cu Stil
  • Pe 2 iunie, „Dumbrava minunata” se joaca la Grand Cinema Digiplex
  • Capodopere in Machiaj de la Tim Burton
  • Erdem prezinta Colectia Resort 2013
  • Hot Trend: Fusta Evazata
Scrie mai jos ceea ce doresti sa o intrebi pe doamna psiholog






Brumi Har
Virtual hair style studio
 
 
Add to Google
RSS 2.0   ATOM 0.3
 
© Inform Media.
Toate drepturile asupra site-ului stilfeminin.ro apartin Inform Media. Reproducerea integrala sau partiala a textelor sau a fotografiilor din oricare pagina a site-ului stilfeminin.ro va fi posibila numai cu acordul scris al Inform Media.
Termeni si conditii
***