Contact Stilfeminin  Contact Blog Stilfeminin  Blog Facebook - Stilfeminin  Facebook Rss Stilfeminin.ro | Diete si fitness Rss
Stiri Mondene
Concursuri bucharest fashion week 2009
 - stilfemininjoburi

Parola uitata? Creare cont
Bucharest Fashion Week 2011

Internetul si somnul insuficient - responsabile de cresterea in greutate

Vineri, 25 Iulie 2008

 Internetul si somnul insuficient - responsabile de cresterea in greutate Fetele si femeile tinere care isi petrec cea mai mare parte a timpului navigand pe internet, nu se odihnesc suficient sau consuma in mod regulat alcool sunt mai predispuse cresterii in greutate decat barbatii, potrivit unui studiu publicat in The Journal of Pediatrics si preluat de Reuters. 


Cu cat timpul alocat navigarii pe internet este mai mare, cu atat indicele de masa corporala (IMC) creste, aceasta este concluzia la care au ajuns cercetatorii americani, in urma unui studiu care a durat un an si la care au participat 5.036 de fete, cu varsta cuprinsa intre 14 si 21 de ani.

Femeile au oferit informatii despre timpul liber petrecut pe internet, care a variat intre 1 si 5 ore, despre numarul de ore de somn - intre 5 si 9 ore - si despre consumul de alcool, intre 0 si 2 sau chiar mai multe bauturi pe saptamana. In majoritatea cazurilor studiate, cercetatorii au descoperit ca pe masura ce timpul dedicat internetului creste, acelasi lucru se intampla si cu indicele de masa corporala, in special in randul fetelor cu varsta sub 18 ani.

Specialistii au obervat aceleasi consecinte asupra greutatii in cazul consumului regulat de alcool si al lipsei de somn. In privinta somnului, specialistii au observat ca fetele care au dormit cinci ore sau chiar mai putin au castigat in greutate, spre deosebire de cele care s-au odihnit timp de opt ore.

Fetele care au consumat doua sau mai multe bauturi alcoolice pe saptamana s-au ingrasat, iar cele care au consumat cea mai mica cantitate si-au mentinut greutatea. Efectele timpului petrecut pe internet, consumul de alcool regulat sau lipsa somnului pot fi relativ lipsite de importanta pe termen scurt, insa, pe termen lung, cresterea in greutate va deveni vizibila, au declarat autorii studiului, coordonati de medicul Catherine S. Berkey, de la Brigham & Women's Hospital si scoala medicala Harvard, din Boston.

Specialistii avertizeaza ca, in viitor, schimbarile de greutate ar putea fi semnificative. Acestia au explicat ca orele petrecute pe internet contribuie la modificarea greutatii, pentru ca timpul dedicat activitatilor fizice este redus. Lipsa somnului afecteaza hormonii si metabolismul, astfel incat sa favorizeze instalarea obezitatii, iar alcoolul contine o cantitate destul de mare de calorii, au mai spus cercetatorii.


sursa: mediafax.ro


Te-ar putea interesa:
  • Alimente pentru cresterea libido-uluiAlimente pentru cresterea libido-ului

    Cresterea in greutate si obezitatea in special sunt relationate, printre altele, si cu scaderea libido-ului. Alimentatia si dietele pe care le adoptam pot influenta si viata sexuala, iar aceasta situatie este valabila atat pentru femei, cat si pentru barbati. Obezitatea mai este pusa in legatura si cu infertilitatea si dificultatea de a avea copii. In cazul femeilor sunt inregistrate probleme legate de ovulatie, iar la barbati scade calitatea spermei.

  • Plimbatul si mersul pe bicicleta asigura o greutate normalaPlimbatul si mersul pe bicicleta asigura o greutate normala

    Un nou studiu confirma ceea ce este firesc la prima vedere: faptul ca persoanele care obisnuiesc sa se plimbe sau care merg pe bicicleta sunt mai sanatoase si mai putin predispuse la a fi supraponderale sau obeze.

  • Pierderea in greutate duce la scaderea masei osoasePierderea in greutate duce la scaderea masei osoase

    Atunci cand oamenii tin diete si pierd din greutate, ei pierd automat si din masa osoasa. Un nou studiu sugereaza ca masa osoasa scade si dupa ce dieta e incheiata, desi persoana nu mai pierde in greutate.

  •  Femeile britanice sunt ingrijorate de problemele de greutate Femeile britanice sunt ingrijorate de problemele de greutate

    Femeile din Marea Britanie sunt mai ingrijorate de problemele de greutate si de efectele imbatranirii decat de riscul de a se imbolnavi de cancer, potrivit unui sondaj publicat miercuri, informeaza MEDIAFAX .

  • Dou pahare de alcool pe zi pot scadea riscul cresterii in greutateDoua pahare de alcool pe zi pot scadea riscul cresterii in greutate

    Femeile care consuma doua pahare de vin, bere sau tarie in fiecare zi sunt mai putin expuse riscului de ingrasare comparativ cu femeile care nu consuma deloc alcool, potrivit unui studiu american publicat in Archives of Internal Medicine, informeaza AFP.

Mesaje (0) »
Scrie mesaj
busy
 
< Precedent   Urmator >
  • Adele, marea Castigatoare de la Billboard Music Awards 2012
  • Tinuta Zilei, cu Taylor Swift
  • 5 Copii de Vedete cu Stil
  • Pe 2 iunie, „Dumbrava minunata” se joaca la Grand Cinema Digiplex
  • Capodopere in Machiaj de la Tim Burton
  • Erdem prezinta Colectia Resort 2013
  • Hot Trend: Fusta Evazata
Scrie mai jos ceea ce doresti sa o intrebi pe doamna psiholog






Brumi Har
Virtual hair style studio
 
 
Add to Google
RSS 2.0   ATOM 0.3
 
© Inform Media.
Toate drepturile asupra site-ului stilfeminin.ro apartin Inform Media. Reproducerea integrala sau partiala a textelor sau a fotografiilor din oricare pagina a site-ului stilfeminin.ro va fi posibila numai cu acordul scris al Inform Media.
Termeni si conditii
***