Contact Stilfeminin  Contact Blog Stilfeminin  Blog Facebook - Stilfeminin  Facebook Rss Stilfeminin.ro | Diete si fitness Rss
Stiri Mondene
Concursuri bucharest fashion week 2009
 - stilfemininjoburi

Parola uitata? Creare cont
Bucharest Fashion Week 2011

Dieta mediteraneana previne astmul si alergiile

Miercuri, 16 Ianuarie 2008

Dieta mediteraneana previne astmul si alergiile Copiii femeilor care adopta o dieta mediteraneana, bogata in legume si fructe, in timpul sarciniic prezinta mai putine probabilitati de a dezvolta astm si alergii ulterior, potrivit unui studiu realizat de cercetatorii greci, preluat de Reuters.

Femeile insarcinate care consuma cel putin opt portii de legume, trei portii de peste si o portie de leguminoase pe saptamana contribuie la protejarea viitorului lor copil impotriva alergiilor, potrivit acestui studiu publicat, marti, in revista Thorax. 


Combinatia de alimente sanatoase cu un continut mare de antioxidanti si nutrienti este extrem de importanta, dar cercetatorii spun ca aceasta chestiune trebuie aprofundata. "Mai sunt necesare studii pentru a intelege mai bine mecanismele care ofera aceasta protectie", a spus Leda Chatzi, cercetator la Universitatea din Creta, coordonator al acestui studiu.

Este cel mai recent studiu care vine in sprijinul ideii ca dieta mediteraneana, bogata in legume, peste si grasimi sanatoase, precum uleiul de masline, si saraca in carne rosie, contribuie la mentinerea sanatatii organismului. La studiu au participat 468 de femei insarcinate care au fost monitorizate timp de sase ani si jumatate dupa nastere.


Dieta mediteraneana previne astmul si alergiileEle au oferit regulat cercetatorilor informatii despre dieta lor alimentara, dar si despre simptomele alergiilor sau bolilor respiratorii de care au suferit fiii lor.

Copiilor li s-au facut teste de depistare a alergiilor. Copiii mamelor care au urmat cu strictete regulile dietei mediteraneene au prezentat cu 80% mai putine probabilitati de a dezvolta astm si cu 45% mai putine riscuri de a suferi de alergii in copilarie.

Copiii mamelor care au avut o alimentatie bogata in carne rosie pe timpul sarcinii au prezentat riscuri mult mai mari de a dezvolta alergii. Cercetatorii spun ca riscul de alergii si astm nu este, insa, influentat de dieta alimentara a copiilor in primii ani de viata.


sursa: www.mediafax.ro


Te-ar putea interesa:
Mesaje (1) »
...
scris de papp ralf, ianuarie 29, 2008

nu sunt obez dar nici nu mai am multe

Scrie mesaj
busy
 
< Precedent   Urmator >
  • Adele, marea Castigatoare de la Billboard Music Awards 2012
  • Tinuta Zilei, cu Taylor Swift
  • 5 Copii de Vedete cu Stil
  • Pe 2 iunie, „Dumbrava minunata” se joaca la Grand Cinema Digiplex
  • Capodopere in Machiaj de la Tim Burton
  • Erdem prezinta Colectia Resort 2013
  • Hot Trend: Fusta Evazata
Scrie mai jos ceea ce doresti sa o intrebi pe doamna psiholog






Brumi Har
Virtual hair style studio
 
 
Add to Google
RSS 2.0   ATOM 0.3
 
© Inform Media.
Toate drepturile asupra site-ului stilfeminin.ro apartin Inform Media. Reproducerea integrala sau partiala a textelor sau a fotografiilor din oricare pagina a site-ului stilfeminin.ro va fi posibila numai cu acordul scris al Inform Media.
Termeni si conditii
***