Contact Stilfeminin  Contact Blog Stilfeminin  Blog Facebook - Stilfeminin  Facebook Rss Stilfeminin.ro | Diete si fitness Rss
Stiri Mondene
Concursuri bucharest fashion week 2009
 - stilfemininjoburi

Parola uitata? Creare cont
Bucharest Fashion Week 2011

Dieta mediteraneana in timpul sarcinii protejeaza de alergii bebelusul

Vineri, 04 Iulie 2008
Dieta mediteraneana in timpul sarcinii creaza alergii bebelusuluiDieta mediteraneana tinuta de mamele insarcinate ajuta la protejarea organismului impotriva alergiilor care pot aparea la nou-nascut, dupa cum arata un nou studiu.

Dieta traditionala mediteraneana consta in alimente bazate pe plante - vegetale, fructe, cereale integrale, legume si nuci - la care se adauga peste, cantitati mici de carne alba si rareori carne rosie.

Anumite studii au sugerat ca o asemenea alimentatie poate dezvolta la copiii nou-nascuti simptome de astm si alergii nazale.

Pentru un nou studiu, cercetatorii condusi de Dr. Leda Chatzi de la Universitatea Creta din Grecia au urmarit 460 de mame si copiii lor, din perioada sarcinii pana cand copiii lor au implinit varsta de 6 ani.

Cercetatorii au descoperit ca majoritatea mamelor au obtinut rezultate calitative in urma dietei mediteraneene, in timp ce 36% au obtinut rezultate slabe.

Dieta mediteraneana in timpul sarcinii creaza alergii bebelusuluiCopiii din grupul cu rezultate slabe prezentau un risc mai ridicat de a avea astm si alergii decat cei din grupul cu rezultate calitative.

De exemplu, copiii ai caror mame au mancat mai multe vegetale pe saptamana in perioada nasterii erau mai putin expusi la a avea probleme de respiratie. Acelasi lucru era valabil la copiii ai caror mame consumau mai mult de trei portii de peste pe saptamana.

Dieta mediteraneana este bogata in antioxidanti si acizi grasi omega 3 proveniti din peste, care actionand impreuna pot ajuta la dezvoltarea fatului, protejandu-l de alergii odata cu cresterea.




Te-ar putea interesa:
  • Dieta mediteraneana previne astmul si alergiileDieta mediteraneana previne astmul si alergiile

    Copiii femeilor care adopta o dieta mediteraneana, bogata in legume si fructe, in timpul sarciniic prezinta mai putine probabilitati de a dezvolta astm si alergii ulterior, potrivit unui studiu realizat de cercetatorii greci, preluat de Reuters. Femeile insarcinate care consuma cel putin opt portii de legume, trei portii de peste si o portie de leguminoase pe saptamana contribuie la protejarea viitorului lor copil impotriva alergiilor, potrivit acestui studiu publicat, marti, in revista Thorax. 

  • Dieta mediteranean scade posibilitatea aparitiei de depresiiDieta mediteraneana scade posibilitatea aparitiei de depresii

    Persoanele care adopta o dieta mediteraneana, bogata in legume, fructe, nuci, seminte si peste, sunt mai putin predispuse depresiei, potrivit cercetatorilor spanioli, care nu au descifrat deocamdata cauzele acestui fenomen, informeaza Reuters.

  • Dieta mediteraneana previne aparitia maladiei AlzheimerDieta mediteraneana previne aparitia maladiei Alzheimer

    Dieta mediteraneana, bogata in peste, ulei de masline si legume, poate preveni agravarea problemelor legate de memorie si aparitia maladiei Alzheimer, potrivit unui studiu recent citat de telegraph.co.uk.

  • Dieta personalizata - o dieta raportata la specificul organismului tauDieta personalizata - o dieta raportata la specificul organismului tau

    Ai incercat toate dietele posibile si nu au dat rezultate decat cel mult pe termen scurt. Te simti descurajata si crezi ca nu vei reusi niciodata sa slabesti. Afla insa ca solutia consta intr-o dieta personalizata.

  • Dieta – de ce nu e bine sa incepi o dieta marteaDieta – de ce nu e bine sa incepi o dieta martea

    Se pare ca nu este usor sa tii o dieta si aparenta, ziua in care incepi sa tii dieta poate influenta rezultatul obtinut. Potrivit unui studiu, martea este ziua in care nu este recomandat sa incepi o cura de slabire. Afla in continuare de ce!

Mesaje (0) »
Scrie mesaj
busy
 
< Precedent   Urmator >
  • Adele, marea Castigatoare de la Billboard Music Awards 2012
  • Tinuta Zilei, cu Taylor Swift
  • 5 Copii de Vedete cu Stil
  • Pe 2 iunie, „Dumbrava minunata” se joaca la Grand Cinema Digiplex
  • Capodopere in Machiaj de la Tim Burton
  • Erdem prezinta Colectia Resort 2013
  • Hot Trend: Fusta Evazata
Scrie mai jos ceea ce doresti sa o intrebi pe doamna psiholog






Brumi Har
Virtual hair style studio
 
 
Add to Google
RSS 2.0   ATOM 0.3
 
© Inform Media.
Toate drepturile asupra site-ului stilfeminin.ro apartin Inform Media. Reproducerea integrala sau partiala a textelor sau a fotografiilor din oricare pagina a site-ului stilfeminin.ro va fi posibila numai cu acordul scris al Inform Media.
Termeni si conditii
***