Contact Stilfeminin  Contact Blog Stilfeminin  Blog Facebook - Stilfeminin  Facebook Rss Stilfeminin.ro | Diete si fitness Rss
Stiri Mondene
Concursuri bucharest fashion week 2009
 - stilfemininjoburi

Parola uitata? Creare cont
Bucharest Fashion Week 2011

Bauturile carbogazoase dietetice maresc riscul de accident vascular cu 61%

Joi, 10 Februarie 2011
Bauturile carbogazoase dietetice maresc riscul de accident vascular cu 61%
Foto: Hepta
Persoanele care beau in fiecare zi bauturi carbogazoase dietetice (light) se confrunta cu un risc de accident vascular cu 61% mai mare comparativ cu persoanele care nu consuma deloc astfel de bauturi, potrivit unui studiu publicat miercuri in Statele Unite ale Americii, informeaza AFP.

Acest studiu a fost efectuat pe un esantion de 2.564 de persoane din New York, in cadrul unui proiect stiintific intitulat Northern Manhattan Study (NOMAS), si a fost coordonat de Hannah Gardener, epidemiolog la facultatea de medicina din cadrul Universitatii Miami din statul american Florida.

Studiul a fost prezentat in cadrul Conferintei internationale anuale organizata de American Stroke Association in aceasta saptamana la Los Angeles.

Participantii au precizat la inceputul studiului cantitatea si tipul de bauturi carbogazoase dietetice pe care le consumau in fiecare zi.

In functie de raspunsurile lor, voluntarii au fost grupati in sapte categorii - de la cei care nu consumau niciodata bauturi carbogazoase dietetice la cei care beau cu moderatie (de la 1 doza la 6 doze pe saptamana) si pana la cei care beau zilnic (cel putin o doza pe zi).

De-a lungul unei perioade de monitorizare de peste noua ani, in grupul voluntarilor au avut loc 559 de accidente vasculare, inclusiv atacuri cerebrale ischemice (provocate de un cheag de sange) si hemoragice (provocate de ruptura peretelui unui vas de sange).

Marii consumatori de bauturi carbogazoase dietetice prezinta un risc de accident vascular cu 61% mai mare fata de celelalte categorii de consumatori, informeaza Mediafax .

Autorii studiului au tinut cont de varsta, sexul si originea etnica a participantilor, ca si de alti factori importanti - fumatul, stilul de viata (activ sau sedentar), consumul de alcool si regimul alimentar.




Te-ar putea interesa:
Mesaje (0) »
Scrie mesaj
busy
 
< Precedent   Urmator >
  • Adele, marea Castigatoare de la Billboard Music Awards 2012
  • Tinuta Zilei, cu Taylor Swift
  • 5 Copii de Vedete cu Stil
  • Pe 2 iunie, „Dumbrava minunata” se joaca la Grand Cinema Digiplex
  • Capodopere in Machiaj de la Tim Burton
  • Erdem prezinta Colectia Resort 2013
  • Hot Trend: Fusta Evazata
Scrie mai jos ceea ce doresti sa o intrebi pe doamna psiholog






Brumi Har
Virtual hair style studio
 
 
Add to Google
RSS 2.0   ATOM 0.3
 
© Inform Media.
Toate drepturile asupra site-ului stilfeminin.ro apartin Inform Media. Reproducerea integrala sau partiala a textelor sau a fotografiilor din oricare pagina a site-ului stilfeminin.ro va fi posibila numai cu acordul scris al Inform Media.
Termeni si conditii
***