Contact Stilfeminin  Contact Blog Stilfeminin  Blog Facebook - Stilfeminin  Facebook Rss Stilfeminin.ro | Copilul meu Rss
Stiri Mondene
Concursuri bucharest fashion week 2009
 - stilfemininjoburi

Parola uitata? Creare cont
Bucharest Fashion Week 2011

Vaccinarea precoce a bebelusilor poate reduce aparitia rujeolei

Luni, 28 Iulie 2008

Vaccinarea precoce a bebelusilor poate reduce aparitia rujeolei Epidemiile de rujeola din tarile in curs de dezvoltare ar putea fi limitate prin vaccinarea copiilor incepand de la varsta de patru luni si jumatate, ca o metoda de completare a tratamentului traditional, administrat in jurul varstei de noua luni, potrivit AFP. 

Anticorpii transmisi de mama protejeaza copiii impotriva rujeolei in primele luni de viata, iar specialistii recomanda ca bebelusii sa fie vaccinati incepand de la varsta de 9 luni si pana la 15 luni, moment ce coincide cu disparitia imunitati. Potrivit unui studiu publicat, vineri, in British Medical Journal, situatia din ultimii ani s-a modificat.

Campaniile de vaccinare impotriva rujeolei din tarile subdezvoltate au avut drept consecinta faptul ca mamele devin imune si transmit copiilor doar jumatate dintre anticorpi. in plus, mamele contaminate cu virusul HIV transmit mai putini anticorpi copiilor lor, iar copiii seropozitivi pierd aceasta imunitate mai devreme.

O echipa de cercetatori din Guineea-Bissau, coordonata de Peter Aaby, a realizat un studiu pe aproximativ 1.300 de copii in varsta de patru luni si jumatate, pentru a arata importanta vaccinarii precoce impotriva rujeolei. Doar 28% dintre participantii la studiu erau protejati de anticorpii transmisi de mama.

Astfel, in randul bebelusilor vaccinati la patru luni si jumatate si la noua luni, rata lunara a cazurilor de rujeola a fost de 0,7%, spre deosebire de 3,1%, in cazul bebelusilor vaccinati doar la varsta de noua luni si jumatate. Aceasta metoda a vaccinarii duble "ar putea fi utilizata in situatiile de urgenta umanitara sau in cazul epidemiilor cu risc mare de infectare cu rujeola", au explicat cercetatorii.

Vaccinarea precoce "poate imbunatati controlul asupra maladiei" in tarile in curs de dezvoltare, insa reprezinta doar o completare a vaccinarii de la varsta de noua luni, recomandata de specialisti, potrivit cercetatorilor de la Institutul National American de Sanatate, Helene Broutin si Mark Miller.


sursa: mediafax.ro


Te-ar putea interesa:
  • Comportamentul bebelusilor       Comportamentul bebelusilor

    Bebelusul invata din ceea ce vede la ceilalti si prinde orice informatie.De aceea trebuie sa ii oferi un exemplu de comportament pozitiv indiferent de situatie.

  • Lipsa somnului provoaca obezitate bebelusilorLipsa somnului provoaca obezitate bebelusilor

    Bebelusii care dorm mai putin de 12 ore pe zi prezinta mai multe riscuri de a deveni obezi pana la implinirea varstei de trei ani fata de copiii care dorm suficient, potrivit unui studiu realizat in SUA, publicat in Archives of Pediatrics & Adolescent Medicine si preluat de sky.com. 

  • Alimenatia bebelusilor. Alimente nerecomandate pana la 1 anAlimentatia bebelusilor. Alimente nerecomandate pana la 1 an

    Sistemul digestiv al bebelusilor este in continua dezvoltare in primul an de viata, de accea ceea ce bebe mananca are un rol semnificativ in dezvoltarea sa. Cu toate ca unele alimente au un aport mare de vitamine si minerale este posibil ca organismul celor mici sa nu le poata digera. Afla care sunt alimentele nerecomandate in dieta bebelusilor sub 1 an.

  • Mofturile copiilor la masa. Sfaturi pentru apetitul bebelusilorMofturile copiilor la masa. Sfaturi pentru apetitul bebelusilor

    Mofturile la masa ale copiilor sunt situatii cu care adesea se confrunta parintii.Pentru ca o alimentatie sanatoasa sustine dezvoltarea copiilor, un refuz pentru ceea ce le este oferit poate fi gresit considerat un atac asupra propriei sanatatii.Iata cate sfaturi pentru a face diferenta intre un copil satul si un copil mofturos.

  • Alaptarea este benefica atat pentru mama, cat si pentru copil, reducand considerabil riscul aparitiei cancerului mamarAlaptarea reduce considerabil riscul de cancer

    Alaptarea este benefica atat pentru mama, cat si pentru copil, reducand considerabil riscul aparitiei cancerului mamar, informatie confirmata de un nou studiu britanic publicat de dailymail.co.uk si preluat de Mediafax.

Mesaje (0) »
Scrie mesaj
busy
 
< Precedent   Urmator >
  • Adele, marea Castigatoare de la Billboard Music Awards 2012
  • Tinuta Zilei, cu Taylor Swift
  • 5 Copii de Vedete cu Stil
  • Pe 2 iunie, „Dumbrava minunata” se joaca la Grand Cinema Digiplex
  • Capodopere in Machiaj de la Tim Burton
  • Erdem prezinta Colectia Resort 2013
  • Hot Trend: Fusta Evazata
Scrie mai jos ceea ce doresti sa o intrebi pe doamna psiholog






Brumi Har
Virtual hair style studio
 
 
Add to Google
RSS 2.0   ATOM 0.3
 
© Inform Media.
Toate drepturile asupra site-ului stilfeminin.ro apartin Inform Media. Reproducerea integrala sau partiala a textelor sau a fotografiilor din oricare pagina a site-ului stilfeminin.ro va fi posibila numai cu acordul scris al Inform Media.
Termeni si conditii
***