Contact Stilfeminin  Contact Blog Stilfeminin  Blog Facebook - Stilfeminin  Facebook Rss Stilfeminin.ro | Copilul meu Rss
Stiri Mondene
Concursuri bucharest fashion week 2009
 - stilfemininjoburi

Parola uitata? Creare cont
Bucharest Fashion Week 2011

Sarea in exces afecteaza greutatea copiilor

Joi, 21 Februarie 2008
Sarea in exces afecteaza greutatea copiilorReducerea cantitatii de sare din alimentatia copiilor poate contribui la mentinerea unei greutati echilibrate, potrivit unui studiu realizat de cercetatorii britanici, publicat in revista Hypertension si preluat de Reuters.

Copiii care consuma mai putina sare au tendinta de a bea mai putine bauturi carbogazoase si prezinta probabilitati mai mici de a se imbolnavi de hipertensiune si obezitate la varsta adulta, spun cercetatorii de la St. George's University, Londra, autorii studiului.
   
O reducere a cantitatii de sare din alimentatie in copilarie poate contribui la micsorarea riscurilor de infarct si accident cerebral.
   
"Bauturile dulci sunt o sursa semnificativa de calorii", a explicat medicul Feng He. "Studii anterioare au indicat ca un consum mare de bauturi carbogazoase dulci este asociat cu obezitatea in randul copiilor", a adaugat acesta.
   
"In cazul in care copiii cu varsta intre 4 si 18 ani reduc consumul de sare cu 50%, se va inregistra si o scadere a consumului de bauturi dulci, cu aproximativ doua doze pe saptamana, ceea ce inseamna o reducere de 250 de calorii", a spus acesta.
   
Cercetatorii au utilizat date dintr-un studiu national din 1997, la care au participat peste 2.000 de persoane, cu varste intre 4 si 18 ani. 1.600 de participanti la studiu au avut jurnale in care s-au scris cantitatile de mancare si bautura consumate.

Sarea in exces afecteaza greutatea copiilor"Am descoperit ca acei copii care aveau o dieta saraca in sare consumau mai putine lichide", a spus He.

"Am estimat ca o reducere cu un gram de sare din dieta zilnica este echivalenta cu reducerea consumului de lichide cu 100 de gram si al celui de bauturi dulci cu 27 de grame", a adaugat acesta.
   
Aceste rezultate au ramas valabile si dupa ce s-a luat in calcul varsta, sexul, greutatea corporala si activitatile fizice.
   
Cercetatorii sfatuiesc parintii sa analizeze cu atentie etichetele produselor, sa aleaga produse sarace in sare si sa nu puna solnita pe masa.
   
Potrivit Asociatiei de Cardiologie Americane (American Heart Association), adultii sanatosi ar trebui sa consume zilnic maxim 2,3 grame de sare (o lingurita).
   
Sarea in exces afecteaza greutatea copiilorAmericanii si britanicii consuma 75% din aceasta cantitate recomandata de sare din alimente procesate, precum mezelurile si conservele.


sursa: mediafax.ro


Te-ar putea interesa:
Mesaje (0) »
Scrie mesaj
busy
 
< Precedent   Urmator >
  • Adele, marea Castigatoare de la Billboard Music Awards 2012
  • Tinuta Zilei, cu Taylor Swift
  • 5 Copii de Vedete cu Stil
  • Pe 2 iunie, „Dumbrava minunata” se joaca la Grand Cinema Digiplex
  • Capodopere in Machiaj de la Tim Burton
  • Erdem prezinta Colectia Resort 2013
  • Hot Trend: Fusta Evazata
Scrie mai jos ceea ce doresti sa o intrebi pe doamna psiholog






Brumi Har
Virtual hair style studio
 
 
Add to Google
RSS 2.0   ATOM 0.3
 
© Inform Media.
Toate drepturile asupra site-ului stilfeminin.ro apartin Inform Media. Reproducerea integrala sau partiala a textelor sau a fotografiilor din oricare pagina a site-ului stilfeminin.ro va fi posibila numai cu acordul scris al Inform Media.
Termeni si conditii
***