Contact Stilfeminin  Contact Blog Stilfeminin  Blog Facebook - Stilfeminin  Facebook Rss Stilfeminin.ro | Copilul meu Rss
Stiri Mondene
Concursuri bucharest fashion week 2009
 - stilfemininjoburi

Parola uitata? Creare cont
Bucharest Fashion Week 2011

Alimentatia mamei influenteaza sexul copilului

Miercuri, 23 Aprilie 2008
Alimentatia mamei influenteaza sexul copiluluiAlimentele cu un aport caloric mare consumate de viitoarele mame inainte de conceperea unui copil pot influenta sexul bebelusului, potrivit unui studiu realizat de cercetatorii britanici, publicat in Proceeding of the Royal Society, informeaza AFP.


 "Studiul poate explica de ce proportia de baieti este mai mica in tarile dezvoltate, unde numeroase tinere adopta regimuri alimentare hipocalorice", a spus Fiona Mathews, de la Universitatea din Exeter.
   
La studiu au participat 740 de femei insarcinate, originare din Marea Britanie, care au dat informatii despre alimentatia lor inainte de conceptie si in prima parte a sarcinii. Femeile se aflau la prima sarcina si nu cunosteau sexul bebelusului.
   
Viitoarele mame au fost impartite in trei grupuri, in functie de aportul caloric din momentul conceptiei. 56% dintre cele care aveau dieta alimentara cea mai bogata din punct de vedere energetic au nascut baieti, fata de doar 45% dintre cele care au avut aportul caloric cel mai scazut.
   
Cercetatorii au mai descoperit o puternica relatie intre consumul de cereale la micul dejun si conceperea unui baiat. De asemenea, femeile care au avut o alimentatie bogata in nutrienti variati (potasiu, calciu, vitaminele C, E si B12) au prezentat mai multe probabilitati de a naste un baiat.
   
In ultimii 40 de ani, in tarile industrializate s-a inregistrat o diminuare usoara, dar constanta a proportiei de baieti nascuti (o pierdere de aproximativ un bebelus masculin la 1.000 de nasteri, in fiecare an). Declinul a fost considerat un semnal de alerta, posibil provocat si de expunerea la substante toxice.
   
Totusi, dietele alimentare adoptate de tinerele femei din tarile dezvoltate, marcate de o reducere a aportului energetic, ar putea explica acest fenomen, sunt de parere cercetatorii.
   
Alimentatia mamei influenteaza sexul copiluluiMicul dejun tinde sa dispara in tarile dezvoltate. In Statele Unite, proportia de adulti care iau micul dejun a scazut de la 86%, in 1965, la 75%, in 1991, au mai spus acestia.
   
Specialistii au avansat ca ipoteza faptul ca eliminarea micului dejun prelungeste perioada normala de abstinenta alimentara nocturna, scazand nivelul de glucoza din organism. Potrivit studiilor anterioare efectuate in laborator, un nivel ridicat de glucoza in organism favorizeaza masculinitatea.


sursa: mediafax.ro


Te-ar putea interesa:
  • Alimentatia influenteaza inteligenta bebelusuluiAlimentatia influenteaza inteligenta bebelusului

    Dieta primita de copiii nascuti prematur in prima saptamana de viata influenteaza dezvoltarea creierului, potrivit unui studiu realizat de cercetatorii britanici publicat Pediatric Research si preluat de telegraph.co.uk.

  • Alimentatia gravidei influenteaza sanatatea bebelusuluiAlimentatia gravidei influenteaza sanatatea bebelusului

    O dieta alimentara dezechilibrata, adoptata in timpul sarcinii sau pe perioada alaptarii, poate afecta serios sanatatea copilului, potrivit unui studiu realizat de cercetatorii britanici, publicat in The Journal of Physiology si preluat de BBC.

  • Relatiile sociale influenteaza alimentatia copiilorRelatiile sociale influenteaza alimentatia copiilor

    Copiii si adolescentii supraponderali tind sa manance mai mult atunci cand iau masa alaturi de un prieten care se confrunta cu aceeasi problema de greutate ca si ei, decat atunci cand mananca alaturi de o persoana mai slaba, potrivit unui studiu publicat in American Journal of Clinical Nutrition.

  • Cum influenteaza ghiozdanul prea greu sanatatea copiluluiCum influenteaza ghiozdanul prea greu sanatatea copilului

    Te-ai intrebat vreodata daca ghiozdanul cu care copilul tau pleaca la scoala zilnic este prea greu pentru el?

  • Alimentatia copilului cu diabetAlimentatia copilului cu diabet

    Copiii care au diabet nu sunt obligati sa tina un anumit regim toata viata. Ei pot consuma in continuare alimentele cu care erau obisnuiti, tinand insa cont de anumite reguli, in asa fel incat nivelul zaharului din sange sa fie tinut sub control.

Mesaje (0) »
Scrie mesaj
busy
 
< Precedent   Urmator >
  • Adele, marea Castigatoare de la Billboard Music Awards 2012
  • Tinuta Zilei, cu Taylor Swift
  • 5 Copii de Vedete cu Stil
  • Pe 2 iunie, „Dumbrava minunata” se joaca la Grand Cinema Digiplex
  • Capodopere in Machiaj de la Tim Burton
  • Erdem prezinta Colectia Resort 2013
  • Hot Trend: Fusta Evazata
Scrie mai jos ceea ce doresti sa o intrebi pe doamna psiholog






Brumi Har
Virtual hair style studio
 
 
Add to Google
RSS 2.0   ATOM 0.3
 
© Inform Media.
Toate drepturile asupra site-ului stilfeminin.ro apartin Inform Media. Reproducerea integrala sau partiala a textelor sau a fotografiilor din oricare pagina a site-ului stilfeminin.ro va fi posibila numai cu acordul scris al Inform Media.
Termeni si conditii
***