Contact Stilfeminin  Contact Blog Stilfeminin  Blog Facebook - Stilfeminin  Facebook Rss Stilfeminin.ro | Copilul meu Rss
Stiri Mondene
Concursuri bucharest fashion week 2009
 - stilfemininjoburi

Parola uitata? Creare cont
Bucharest Fashion Week 2011

Alimentatia gravidei influenteaza sanatatea bebelusului

Miercuri, 02 Iulie 2008
Alimentatia gravidei influenteaza sanatatea bebelusuluiO dieta alimentara dezechilibrata, adoptata in timpul sarcinii sau pe perioada alaptarii, poate afecta serios sanatatea copilului, potrivit unui studiu realizat de cercetatorii britanici, publicat in The Journal of Physiology si preluat de BBC.

Puii cobailor, care au primit pe tipul sarcinii alimente procesate, au prezentat un nivel mare de grasimi in sange si in jurul organelor importante din corp, chiar si dupa adolescenta.
   
Puii au prezentat, de asemenea, un risc inalt de diabet, chiar daca au avut o dieta alimentara echilibrata.
   
Cercetatorii de la Royal Veterinary College si London's Wellcome Trust, autorii lucrarii, au mai demonstrat deja prin alte studii ca puii cobailor care au primit hrana de tip "junk food" in timpul sarcinii si pe perioada alaptarii prezentau mai multe probabilitati de a dezvolta o slabiciune pentru astfel de gustari.
   
Insa, noul studiu demonstreaza ca sanatatea puilor este afectata inca din perioada fetala, desi acestia au primit de la nastere o alimentatie echilibrata.
   
Profesorul Stephanie Bayol, unul dintre autorii studiului, a indicat ca dieta pe timpul sarcinii si alaptarii este foarte importanta pentru sanatatea pe termen lung a bebelusului.
   
"Intotdeauna spunem: «Esti ceea ce mananci» cand, de fapt, esti ceea ce mananca mama ta", a spus cercetatorul.
   
Ingrijoratoare este mai ales tendinta de a acumula grasime in jurul organelor vitale, un fenomen asociat diabetului de tipul II.
   
Alimentatia gravidei influenteaza sanatatea bebelusuluiCercetatorii au descoperit diferente intre sexe, puii masculi prezentand un nivel mai mare de insulina, dar o glicemie in limite normale, spre deosebire de femele, care aveau, de asemenea, tendinta de a fi mai grase.
   
Profesorul Neil Stickland, un alt autor al studiului, a indicat ca nu exista motive pentru care aceste lucruri sa nu poate fi aplicate si la oameni, pentru ca impart cu cobaii aceleasi sisteme biologice fundamentale.
   
Mai multe studii anterioare au stabilit o asociere intre greutatea parintilor si cea a copiilor lor.


sursa: mediafax.ro


Te-ar putea interesa:
  • Alimentatia influenteaza inteligenta bebelusuluiAlimentatia influenteaza inteligenta bebelusului

    Dieta primita de copiii nascuti prematur in prima saptamana de viata influenteaza dezvoltarea creierului, potrivit unui studiu realizat de cercetatorii britanici publicat Pediatric Research si preluat de telegraph.co.uk.

  • Alimentatia gravideiAlimentatia gravidei

    Alimentatia femeii gravide este extrem de importanta, atat pentru mama cat, mai ales, pentru copil. Pe intreaga perioada in care femeia se prgateste sa devina mama, trebuie acordata o atentie deosebita regimului alimentar adoptat.

  • Interzis in alimentatia gravideiInterzis in alimentatia gravidei

    Este o datoria morala, sfanta, aceea de a avea grija cat mai bine de fiinta care ia nastere inauntrul d-voastra. Iar printre atributiile viitoarei mame un rol important il joaca asigurarea unei stari de sanatate cat mai bune pentru copilul sau.

  • Alimentatia mamei influenteaza sexul copiluluiAlimentatia mamei influenteaza sexul copilului

    Alimentele cu un aport caloric mare consumate de viitoarele mame inainte de conceperea unui copil pot influenta sexul bebelusului, potrivit unui studiu realizat de cercetatorii britanici, publicat in Proceeding of the Royal Society, informeaza AFP.

  • Relatiile sociale influenteaza alimentatia copiilorRelatiile sociale influenteaza alimentatia copiilor

    Copiii si adolescentii supraponderali tind sa manance mai mult atunci cand iau masa alaturi de un prieten care se confrunta cu aceeasi problema de greutate ca si ei, decat atunci cand mananca alaturi de o persoana mai slaba, potrivit unui studiu publicat in American Journal of Clinical Nutrition.

Mesaje (0) »
Scrie mesaj
busy
 
< Precedent   Urmator >
  • Adele, marea Castigatoare de la Billboard Music Awards 2012
  • Tinuta Zilei, cu Taylor Swift
  • 5 Copii de Vedete cu Stil
  • Pe 2 iunie, „Dumbrava minunata” se joaca la Grand Cinema Digiplex
  • Capodopere in Machiaj de la Tim Burton
  • Erdem prezinta Colectia Resort 2013
  • Hot Trend: Fusta Evazata
Scrie mai jos ceea ce doresti sa o intrebi pe doamna psiholog






Brumi Har
Virtual hair style studio
 
 
Add to Google
RSS 2.0   ATOM 0.3
 
© Inform Media.
Toate drepturile asupra site-ului stilfeminin.ro apartin Inform Media. Reproducerea integrala sau partiala a textelor sau a fotografiilor din oricare pagina a site-ului stilfeminin.ro va fi posibila numai cu acordul scris al Inform Media.
Termeni si conditii
***